♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Lurer pa to ting her jeg;) Forst: hvor lenge burde en 8 uker gammel baby klare a holde seg vaken? Synes jeg har en veldig trott gutt jeg;) Han er vel ikke mere enn 1-11\2 time vaken om gangen. sa kan han sove alt fra 10 min til 3 timer! Pa natta sover han fra ca 22.30 til ca 03.00, da skal han ha mat og sa til 06.30 og sa skal han ha mat ca hver 2. til 3. time... er det normalt eller sover han veldig mye???? Od det endre jeg lurer pa...: Hvor lang tid tar det for maten jeg har spist er i melka??
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 alt mellom 10-20 timer med søvn i døgnet er vanlig. for meg høres det mye ut for madelen er en våken baby men noen får sovebabyer.... det med maten kommer ann på hva du spiser og det er veldig induviduellt. hos meg tar det som regel 3-10 timer. sukker, nickotin og alkohol går i melka med en gang... som i blodet.
april 06;) + mai 09* Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Ang soving, slik var det her og, tror nok det er veldig normalt at de sover mye. Ang melka vet jeg ikke, men tror ikke det er snakk om så mange timer. Avhenger vel litt av om du har spist mye på forhånd, om det er tungt fordøyelig osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå