dansejentes mamma Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Synes ho sover så mye. Ho er berre våken rundt 6 timar i døgnet. No er ho snart tre veker.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Heldige du som har en sovebaby. Jeg fikk det helt motsatte - men begge deler er like normalt. Så lenge barnet legger på seg skal alt være normalt.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Normalt at de sover mye i starte noe dattern min gjør enda:)
Rut Bram Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 høres ut som vår lille jente på det jeg kaller "gode" dager - da sover hun masse og er blid de få timene hun er våken. hun er nå snart syv uker gammel. det hender jo hun er våken mer enn 6 timer i døgnet, men da er det som regel fordi hun har magevondt, og da er det stort sett gråting det går i...ikke moro for hverken henne eller de andre i familien! vær glad så lenge hun sover godt, det tyder på at hun har det bra
Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jeg sier bare NYT det! Tror ikke så små kan sove for mye jeg. Min ville omtrent ikke sove i det hele tatt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå