Gå til innhold

Til dere fantastiske vel unnte gravide medsøstre! Hjelp meg å se etter håp da

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg prøver meg med et spmher jeg. Ser ut til at det er enklere å få seriøse svar enn på bli gravid siden. Jeg er vel egentlig en prøver som venter på ikm neste søndag. Har en sønn på 4 år. Det er i dag ca 5 år siden jeg ble gravid og prøver nå å få nr 2. Men jeg husker så lite av hvordan kroppen min var da jeg ble gravid. Spørrer derfor dere gravide nå. Er gravid håpet ute om man er pms? Jeg har så kort lunte at fy....irritabel ja. Og det skjer vel ikke om man er befruktet eller? Har de to siste dagene vært fryktelig plaget med en merkelig stikkende ryggsmerte, er stinn i underlivet som om jeg er stapp mett men det er veldig langt nede. Pluttselig litt småkvalm, men det går fort over. Puppene er ømme og stinne. Er i min 4 pp, men er redd dette er pms plager. Noen som kan gi meg et lite håp...?pliis?

Fortsetter under...

hellu...ja det er jo en trøst på en måte da...men trassig om man er så sint som jeg er nå i 9 mnd? Hvilke symptomer hadde du før ikm da? Må bare spørre...virker så mye greire å få svar her inne!

...og den ventetida frem til søndag er uutholdelig!! he he.. jeg trodde ikke jeg var gravid denne gang. en uke før mensen kom begynte jeg med pms som vanlig. grente, alt var galt. utover det var jeg litt øm i puppene, men ikke noe oppblåst, var faktisk merkelig "slank" til å være en uke før mensen, da man gjerne blåser seg opp litt (og noe man gjør når man er gravid. hadde ikm på lørdagen, tok test som var negativ. ny test på tirsdag som var positiv.... og en ny test til samme dag for å se om det var sant ;-)

Så JA::: det er håp!!

Takk å takk..håper fortsatt men tviler på at det er mulig! Føler ikke magen ser mer oppblåst ut enn vanlig( er ikke slankeste og flateste magen i bygda for å si det sånn), men innvendig er det sånn press og rart trykk i underlivet.hmmmm

Neida, det er ikke så ille, men merker jeg reagerer fortere følelsmessig enn før på alle fronter, både gråter lettere, blir lettere sint og ler lettere. Før IKM? Hmmm... Var det med å huske dette da, tror ikke det var så mye konkret, mer at jeg følte meg veldig gravid.

Annonse

Hmm ja, nei jeg vet ikke jeg. Tviler på at det blir spire her med det første. Det var så sårt i kveld. Satt og så barne tv med sønnen i kveld, det var ole alexander filibombombom og han skulle bli storebror. Dette har min sønn mast om i et år sikkert og tror du ikke han tok av da? Håper så inderlig det blir snart! vet du hva han sa: Visst vi får en lillesøster elsker han henne veldig høyt, men vi kan ikke bestemme bare ønske oss veldig en baby, så kanskje en dag. He he litt veslevoksen ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...