Gå til innhold

Noen gravide i Brundals området med termin i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på om det er flere enn jeg som venter en liten i januar. Har termin den 13.

Hadde vært koslig å bli kjent med noen som jeg kunne trille turer sammen med.

Skrevet

Hei, jeg må bare si at det var litt vittig å lese... jeg har termin 13.januar, men har akkurat flyttet fra Brundalen da... Bor på Moholt nå.

Skrevet

Hei igjen!

Det var litt artig at vi har samme dato.

Moholt er ikke så langt unna, så det hadde jo gått ann å treffes.

Har ikke internett hjemme så det er en liten stund mellom hver gang jeg er inne på denne siden.

• 2 uker senere...
Skrevet

jepp. bor i leistadgrenda og har termin 31.jan. venter barn nr 1, er 25år og hadde vært arti å møtt noen fra samme "trilleplass" ja

Skrevet

Hei!

Jeg bor også i Leistadgrenda, og venter barn nr.1.

Kunne vært artig å møtes??

Skrevet

ja, kanskje det er noen som har termin i februar også her oppe. Men kanskje vi tre skal møtes en gang før jul? Er sykemeldt nå, og dere er vel gått ut i permisjon, så vi har jo formiddagene frie. Passer det noen dager i neste uke for dere?

Skrevet

Passer for meg neste uke, er sjukemeldt jeg og. Tid og sted?

Skrevet

nei vi to kan vel bare møtes i grenda (der det er grillplass og lekeplass), ha me oss en kopp kakao og litt julemarsipan? Treng vel ikkje dra helt ned til byen, når vi begge bor i leistadgrenda? Det blir koselig :) Mandag kl. 14? Eller nå på fredagen kl 14?

Skrevet

Nu fredag kl 14.00 er fint for meg. Blir det regn kan vi vel finne tak over hode. Du kakao, jeg marsipan.

Skrevet

jepp den er ok :) vi snakkes på fredagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...