Lykkeliten-78 Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Sluttet med p pilla for over et år siden. Har ikke hatt besøk av TR siden 1 mai. Var hos gynekolog for tre uker siden. Ul var helt ok. Skulle ta noen blodprøver hver tirsdag i fire uker fremover. Fikk en henvisning til HCG røntgen, men siden jeg ikke har hatt mensen på en stund så skulle jeg ta primolut i forkant. Men i to dager nå så har jeg hatt mye magesmerter, og skikkelig harde og ømme bryster. I tillegg har jeg hatt så vidt litt rosa spotting i to dager nå. Lurer på om det endelig er Tr som har funnet ut å komme i gang igjen?? Noen med lignenede erfaring Takk for en flott side dere er med på lage. Lykke til alle sammen
susse Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Hei på deg! Vanskelig å si om det er mensen som er på vei eller om det er noe annet på gang selvom jeg helst tror at det er mensen som er på vei. Har ingen erfaring å dele med deg her.... Primolut kan nok gi disse formene for bivikninger som murring i magen og harde og ømme bryster. Klem ps. Det er nok hsg røntgen du skal til for det er ingenting som heter hcg røntgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå