Gå til innhold

dere erfarne, hjelp meg! :)

Anbefalte innlegg

Når er det vanlig med festeblødning?

Har symptomer som jeg kjenner igjen fra mitt forige svangerskap og hadde el for ca 8-9 dager siden. Nå hadde jeg plutselig litt rosa utflod.

Grunn til bekymring?

(Vet jo ikke om jeg er gravid, men puppene mine fungerer som et godt barometer og de har siden lørdag gitt mer og mer signaler på at det muligens er noe på gang....)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7147086-dere-erfarne-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikm.. hva er det??

Har gitt det opp.... hehe.

På torsdag er det fire uker siden det eg trodde var ikm for min del..

Fjernet spiral den 25.sept.....fikk en liten mens etter det, som er vanlig etter fjerning av spiral!! Og siden det er det ingen som har sett noe til tr her...

Og er IKKE gravid.. så vi venter og venter!!!

Og bli skrullete vet eg alt om... har hatt god tid til å kjenne etter.. hehe!

Har lyst å ha el eg... men, men!!

Skal ikke klage... (enda).. har to fra før!! På 6 og 7,5...

Klem!!

Jeg har en på 5 fra før, så er ekstremt utålmodig:)

Har du opplevd at symptomer som ømme pupper bare dukker opp om kvelden? Har siden fredag kveld hatt stikking/kribling i puppene som jeg hadde sist jeg var gravid, men bare om kvelden...Jo sesere, jo tydeligere, liksom...Rare greier! Om det er symptomer så stemmer det godt med el og tid frem til at egget fester seg som ville være omtrent fredag... Ja, ja...

Har du hatt el etter at du tok ut spiralen da? hormonspiral? hender jo det tar litt tid...

Sikker på at du ikke er gravid? Det tar jo av og til litt tid før hormonene slår ut:)

Aner ikke om eg har hatt el.. har ikke testet.

Var hormonspiral ja, men legene sier det ikke skal være den som gjør det... siden eg hadde den blødningen etter fjerning var det et tegn på at slimhinnene ordnet seg... men som gyn sa på torsdag.. det er alltid et unntak for ting, synd det skulle gjelde meg.. hehe!

Var veldig utålmodig i beg.. har tvunget meg til å roe ned nå.. ellers blir det for slitsomt!!

Er nok ikke gravid.. tok blodprøve på torsdag..

Annonse

Ja, ja... Det eneste v i vet sikkert er at det kommer nye muligheter:)

Jeg blir så hummørsyk av å veksle mellom optimistisk og skuffa/skeptisk... Sitter nå å retter mattebøker (er kontaktlærer i 6. klasse) og tar meg selv i å skjelle og smelle ut i luften på de elevene som slurver/roter det til eller gjør dumme ting... ikke helt stabil, nei:)

Tok det lang tid de forige gangene? Ser jo ikke sånn ut på aldersforskjellen:)

Hehe.. nei, det tok ikke lang tid med noen av de!

Så det har vel vært med på å få opp forventningene..

Men, får prøve å se positivt på det.. slipper den pyton kvalmen til jul.. hehe!! Dårlig trøst... men, tar med alt!!

Kos deg med rettingen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...