Gå til innhold

Skulle ønske det var meg...

Anbefalte innlegg

som hadde kommet igang med fødsel... det skjer jo så mye med folk her om dagene. Jeg har fire uker igjen og ikke noe særlig med kynner i det hele tatt. Bekymrer meg litt.. hadde jo håpet at ting snart skal begynne å skje... jeg vet jo at gutten min blir stooooooor, så det kunne godt skje noe her også...

Blir syk av alle disse innleggene om fødsler som er igang... ikke misforstå.. jeg unner dere det, jenter, men jeg skulle bare ønske det skjedde noe her også, hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7147055-skulle-%C3%B8nske-det-var-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får bestemme deg for at det absolutt ikke passer deg å føde enda, da skal du se at det skjer noe fort!!!! *ler*

har desverre ikke noe annet råd til deg enn å smøre deg med tålmodighet!

mulig gå å lese litt i februarklubben :)

Krysser fingrene for at noe skjer deg snart!!!

Husk at alle disse "tegnene" på fødsel ikke behøver å bety noen ting!!!!!!

Alle er forskjellige, og det beste er vel å slippe både vonde kynnere, blod og slim i lange tider før det endelig skjer noe........:))))

Vi er vel noen her som leter desperat etter tegn...*flire*

Jeg har også fire uker til termin, og syns han kan holde seg inne i allefall to uker til jeg ;) Tror litt av slimproppen gikk i går, også trodde jeg det kom vann i dag- da fikk jeg litt panikk, og kjente godt at jeg egentlig ikke ønsker han ut enda!!! Har heller ingen kynnere eller mensenmurringer eller andre vondter- og glad er jeg for det!!!

Er selvfølgelig lei jeg også altså- og gleder meg sykt til å se lillegutten min live..... :)

Jeg har under hele svangerskapet prøvd å forholde meg til at jeg kan gå 14 dager over ul termin. Så jeg skulle slippe å bli så utolmodig..........

MEN, det er jaggu ikke lett.....

Vi får bare smøre oss med tolmodighet sammen:))

Klem

Annonse

Har også 4 uker igjen til termin, og begynner å bli så lei. Hadde ikke vært meg imot om nurket snart ville komme. Det værste er jo at jeg kan jo risikere å gå en stund over termin... prøver å fortelle meg selv det, men er ikke forberedt på det altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...