Gå til innhold

Hvordan tar de egentlig vannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fingeren bare eller stikker de noe opp der? Hvor mye skal det til liksom? Gjør det vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at dem bruke ett eller anna, og det skal ikkje være ondt nei!!!

Skrevet

De tok vannet på meg da jeg skulle ha 1.mann. Da brukte jordmor en lang pinne (minnet litt om en lang heklenål) som hun stakk hull med. Merket ikke noe til stikket. Kun at vannet fosset.

Skrevet

Men lurer på hva de bruker? Og om en liksom må "ta i" eller om det ikke skal mer til enn å bare dytte forsiktig oppi der?

Skrevet

ok:-) så ikke svaret før det innlegget her

Skrevet

Hei, hos meg kløp legen hull på hinnen denne gangen. Tidligere har de brukt en slags pinne. Ikke vondt noe av delene, litt ubehagelig når legen kløp hull.

Skrevet

Ofte skal det ikke mer enn en undersøkelse (om fødselen er i gang) for og få vannet til og gå. Hinnen rundt barnet og fostervannet er ikke så tykk..

Det er iallefall min erfaring.

Skrevet

Så det vil egentlig si at sex kan få vannet til å gå det da? eller onani?

Skrevet

Kan dette gjøres hos vanlig lege/jm eller må man på kvinneklinikken?

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan de tar vannet, men de tok det på meg ved forrige fødsel og det var noe av det vondeste ved hele fødselen. Men det hadde kanskje sammenheng med at åpningen gikk fra 3 til 7 cm når de tok vannet......

Skrevet

De bruker en pinne som ser ut som en heklepinne...man kjenner visst ikke noe annet enn at vannet fosser nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...