Møøø Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Min snuppe på 2,5 år snoker så innmari... I kjøleskapet, i matfatet, i fruktfatet... Hvis hun hadde fått lov hadde hun spist hele dagen.... Har nå flytta all kjeks o.l øverst i mat-skapet, så hun når ikke de lenger, men kan liksom ikke sette hengelås på kjøleskapet heller ;o) Andre som har det sånn? Noen med tips om hva jeg skal gjøre? Kan jo ikke gå i hælene hennes hele tida og passe på heller...
PrinsesseSjefen Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 høres litt ut som mi.... men hun klarer ikke åpne kjøleskapet da (stort hjørneskap, for tung dør) Vi hadde gotteri i en skuff hun nådde, men måtte flytte det da hun begynte å gumle på storesøstrenes lørdagsgodt (ikke populært det nei....) Kan "messe" gotteri eller kjeks i evigheter..... Det er fint når de er glad i mat, men kan bli litt mye småspising ja om de snoker og finner noe til stadighet Kan du flytte de tingene i kjøleskapet som er mest populære lenger opp kanskje? Her i huset har gressløken min fra i sommer som står på benken blitt favoritten hennes.... Skyver en stol bort, og klatrer på benken og gumler gressløk! Det kan stinke løkånde av henne når jeg ikke har fått med meg hva hun har gjort.... (og det blir futt i bleie etterpå, mistenker at det var derfor jeg måtte hente henne i barnehagen en dag, fordi hun hadde diare.... var frisk som bare det den dagen og dagen etter da jeg ble "tvunget" til å være hjemme....)
Møøø Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 he he, og så gressløk da... Vi har et kjøleskap som er over 30 år gammelt. Det er ikke så stort, så øverste hylle er i høyde med hodet hennes.... Så det er ikke lett å få gjemt ting unna der... Nå klarer hun å få opp yoghurten sjøl og.... Jeg må stdig avise kjøleskapet da... døra er jo innimellom åpen ganske lenge når hun snoker.... Har skrelt noen gulerøtter da og lagt i en bolle med vann, så det er noe av det første hun ser når hun åpner døra. Da sniker hun vertfall ikke pålegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå