Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hvor mye bevegelse du skal kjenne av babyen i slutten?Har termin om 2 dager og syns det har vært veldig lite bevegelse di siste par dagene.. Plis svar noen..bør jeg ta kontakt med føden?
studentbaby Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Hei! Eg veit ikkje heilt kor mykje det endrar seg (hvis det gjer det) så heilt på tampen som du er, men er du bekymra er det grunn god nok til å ringe føden! Enten blir du beroliga på telefonen, eller du får kome inn for ein sjekk. Betre å ringe ein gong for mykje enn ein gong for lite :-).
2nj♥ Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Om det har forandret seg masse, så ville jeg tatt kontakt. Det er jo viktig å ikke sammenligne med andre, men sammenligne med "seg selv" og sin baby. Bevegelsene blir annerledes på slutten fordi det er liten plass. Jeg tok sparketest sist jeg var hos jordmor fordi jeg syntes babyen var roligere enn hva jeg er vant til. Syntes det var betryggende å få sjekket at alt var bra
chrika Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 det er bare domt å gå å bekymre seg....ta heller å ring!!da får du sansynligvis vite det du trenger!!
hønsemor Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Har du ringt øg hørt hva de har å si på føden? Jeg har respekt for disse bevegelsene på slutten av svangerskapet og har lest flere steder at føden foretrekker at vi gravide tar kontakt en gang for mye når det gjelder bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå