Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Har noen kjøpt godstol/ hvilestol til knøttet sitt? Slik a'la recliner. I så fall, hvor har dere kjøpt den? Tenker at knøttet mitt vil storkose seg i en slik godstol fremfor barne-tv'en! )
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Jeg kjenner ikke til recliner, men Ikae har en fin godstol - en kopi av en stol de også selger i full størrelse. Vi kjøpte en stol på Jysk. Denne ligner en baseball og er i skinn - min sønns store favoritt.
Nutte81 Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 skeidar og bohus har fine gostoler til barn... samme type som ikea... blir en slaks stressless... min gutt på 15 mnd har en sånn... vi kjøpe våres på bohus for 249 kr han elsker stolen sin... han sitter i den og ser på barnetv eller når han spiser frukt ol. krabber opp og ned selv... kjempekjekk....
winneboo Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Har ikke kjøpt enda siden hun ikke er så interessert i tv. Men tenkte å kjøpe en de har på skeidar, det er recliner å er nesten prikk min bare i miniversjon. Ser nok supertøft ut med de to ved siden av hverandre Tenkte å kjøpe den til henne til jul eller noe. Er jo litt dyr da(699kr) men den blir nok brukt i noen år så da er det verdt det
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 snuppa her har en slik recliner i sort "skinn"... kjempe tøff!!!!! ;oD kan slå ut forbrettet og legge ryggen litt tilbake... ;o) denne er kjøpt på Bohus og kostet 999kr.....
nepomuk Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Den har vi også :-) Fikk den i 1 årsgave fra besteforeldrene. Ikke så populær i starten, men nå brukes den stadig vekk. Synes det er kjempegøy å klatre opp i og ut av. Ser ikke så mye på tv ennå... (18 mnd nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå