Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Sambo sitter å spiller playstation hele dagen. Når besteforeldrene passer gutten noen timer, så tenker jeg at det er en stund jeg og sambo kan tilbringe ilag og gjøre noe koslig. Men neida, til og med da setter han seg ned og spiller ps... Nå har lillegutt sovet i snart 2 timer, noe han aldri gjør, så da kunne jeg og sambo også kost oss ilag uten babyskrik og sånn. Men neida, ps igjen.. Ååå, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Prøver å si det til han, at jeg ikke liker at han spiller hele tiden, men han driter i det rett og slett. Jeg har lyst å tilbringe tid med han, men han synest tydligvis ps er det viktigeste her i livet! Vet ikke om jeg gidder mer jeg altså! En skal jo kunne ha det koselig og snakke sammen i ett forhold, men her er det altså ikke sånn... Finner aldri på noe ilag, for alt han bryr sg om er ps... Skikkelig barnslig, spørr du meg!! Er så lei av han nå at jeg har lyst til å pakke og komme meg vekk herifra! Har det virkelig ikke bra sammen med han nå! Tenker at jeg hadde hatt det like bra uten han. Merker jo ikke noe til han uansett..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 hjelper ikke det så hadde jeg lagt ut mannen!! ) hva med å vise denne linken til han etterhvert som du får svar, og se hvordan han reagerer på det??
april 06;) + mai 09* Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 kjedelig å ha det slik, spesielt når en har fått barn og ønsker at det skal være en fin tid, som familie. Lurer på jeg, hvordan var han før dere fikk barn? Hvis han var mer engasjert osv da, kan det jo være han synes det er litt tøft å ha blitt pappa? At han rett og slett sliter litt med følelser? Høres vel mer ut som latskap for å være ærlig, men det kan jo være at han burer seg inne i seg selv/ trenger litt alenetid hvis han synes det er litt mye å ha blitt pappa. Uansett, dere burde jo absolutt snakke sammen. Forklar han hvordan du føler det. I mange kommuner har en tilibud om gratis familieveiledning. Et alternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå