Gå til innhold

Det er her jeg hører hjemme tror jeg :)

Anbefalte innlegg

....da jeg om veldig kort er 35 år og prøver å få mitt andre barn :)

Kan jeg få komme inn til dere? :)

Litt om meg: 1 pp (etter 6 år med p-pille, sist var det 8 år med p-pille og det klaffet på første forsøk, tør neste ikke håpe det samme nå...) hadde siste mens 28.oktober, EL 10.november, og IKM ca 24 november. Venter spent på å ta en test 21. nov :) Men er forberedt på

at dette kan ta tid.

Noen flere her som håper på et August barn?

Fortsetter under...

Å - så koselig :) Tusen takk!

Hvor langt er du på vei i prøvingen da optimist?

Jeg merker overhodet ingenting bortsett fra oppblåst mage med litt murring om kvelden, samt tyngre pupper, også er jeg på do oftere. Eller - kanskje det er helt normalt - det er bare fordi jeg nå legger merke til alle endringer. :) Klarer neste ikke å vente til testing tirsdag, men det skal jeg - og gleder meg veldig! Lov å glede seg i prosessen underveis også synes jeg. Min mann er like mye med, kjøper gravideblader og er så søt. Det er supert når begge er like klare, det var det ikke sist, med min første mann, selv om det ble veldig bra underveis i graviditeten.

Hallo og velkommen hit!

Her er det fint å kunne dele tanker mens man prøver.

Tror ikke det blir noe august barn på oss, men jeg håper det klaffer for deg. Ønsker deg lykke til med testen tirsdag. Hold oss oppdatert da.

Annonse

heisann!:-)

Velkommen skal du være:-) Håper det klaffer raskt for deg denne gangen også:-) Spennende.

Jeg er midt i jakten på den berømmelige EL. Den skal visst dukke opp én av de første dagene nå.. Så augustbarn? JA TAKK GJERNE!:-)

Hei på deg iventum:)

Velkommen skal du være, håper du får et kort og fint opphold her hos oss. Som du skjønner har tanta mi seprasjonsangst så det ser ut som hun blir på livstid. Selv om tanta ikke vil skilles fra meg er jeg klar til å skilles fra henne hver pp, hun er seig, vi er nå i 16 pp.

Augustbarn, ja takk:))) Meget gjerne:))))) Til helga får vi nok svar, har ikm på lørdag.

Hei igjen:))

Jeg er også på jakt etter EL for tiden...

Er på dag 18 i dag,men enda ikke fått noen positiv ELtest:(

Kjedelig!!

Ellers så har jeg vært prøver i 2.5 år ca, har desverre hatt 2 SA på den tiden og ikke fått noe barn..Men gir ikke opp!!

Neste skritt blir prøverør, men vet ikke når enda...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...