Crawling&Vesla Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Synes det er så stille her på Ung og Gravid jeg =( Kjett. Hvordan er formen deres da jenter? Her er formen super. Er halvveis nå. Tiden flyr virkelig når man har kommet seg forbi de trege 12 første ukene *ler* I dag tidlig så jeg på meteorregnet. Så bare en jeg da men fornøyd med det siden jeg aldri har sett det før. Ha en fortsatt fin søndag jenter.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 en av grunnene er vel at anonymknappen er borte.. formen min er helt jæææævli! Bekkenet har slått seg vrang nok en gang.. ååååååh... Er helt invalid her jeg sitter. Blæh...
Crawling&Vesla Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Ja har nok ganske mye med den knappen å gjøre. Men nå slipper vi i alle fall idiotiske innlegg fra idiotisk anonyme, hehe. Huff, høres ikke godt ut..
Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 ja, er ikke veldig fart her.. formen er min er grei. forbausende grei. har hatt mye vondt pga bekkenløsning, men er en del bedre nå. jeg er 5 dager over termin, og holder på å bli sprø av å vente! huff, de siste dagene har vært SÅÅÅÅ lange.. kan ikke noe skje snart?? mister helt motet jeg... helt enig i at tiden flyr når man har kommet seg forbi de første 12 ukene... syns ikke det er lenge siden jeg sa at "nå er det kun 4,5 mnd igjen".. så plutselig er man jo høygravid!
Crawling&Vesla Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2006 Så kjedelig med overtid da. Får krysse masse for deg og håpe det snart skjer noe
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 ja d må værre litt kipt å gå overtid, jeg har termin om 20 dager... Håper jeg får henne da, elr så dør jeg av venting:P Vill bare se de søte fjeset!=) Lykke til =)
Crawling&Vesla Skrevet 19. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2006 Ikke lenge til det. Skjønner du gleder deg Kanskje du får henne litt før å hehe.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 ja syns også det er stille her.. hvorfor er den anonym knappen fjernet her inne å ikke andre plasser? er det mye dritt slenging her inne?? eller var...?? isåfall er det bra den er borte.. jeg har da knall for tida jeg har litt tungt for å puste når jeg sitter eneste og litt vondt i ryggen men det skal jeg da tåle
Crawling&Vesla Skrevet 19. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2006 Er pga drittkasting ja. Noen folk har jo ikke noe bedre å gjøre enn å plage andre.. Er bare her jeg har opplevd så mye dritt, men har kanskje med att på andre forumer så er det ikke noe som heter Anonymknapp hehe. Snart skal jeg se nye episoder av Reba og kose med magen=D Gleder meg. Norge viser jo bare gamle episoder opp igjen og opp igjen. Snuppa var kjempe aktiv før i dag. Så magen hoppet til tider *ler*
Gjest Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 åja.. ja da er det bra den knappen er borte.. skjønner ikke hvorfor folk skal hakke sånn på andre fordi de er unge og velger å få barn nå..er jo ikke deres barn.. ja er kjempe morsomt når knøttet sparker så hardt at magen hopper,hehehe
Crawling&Vesla Skrevet 20. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2006 Helt enig. Synes vi unge mammaer er supre jeg =) Jeg tror jeg har deg på msn Kine, hvis det er du som kaller deg Kinemor der da hehe. Spurte om noen ville snakke på msn her for ei stund siden, også har jeg enda ikke snakket med noen av de *riste på hodet* Jeg er litt håpløs sånn hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå