Enliiitentil? Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Heisann, MÅ bare spørre... finnes dere? Som bor i Oslo/Akershus, termin til våren en gang, venter deres første (eller andre) og som ikke har spesielt med familie rundt her? Og som går en del hjemme og suller? Hadde vært veldig koselig om vi kunne blitt kjent:-) Jeg: 25 år, samboer, venter 1.barnet (ei jente:) UL termin 3.april eller menstermin 24.mars, bor på Oslo øst. Håper virkelig noen svarer...
*ønsker nr 2* Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 jeg er rett rundt hjørnet på den der.. er fra akershus, men nett fløtta til hedmarken(løten, så ekke langt unna) jeg sitter kun hjemme og gjør ingen ting jege r 18 (19 23 des), venter min første, gud vet hva det bir, men enten gutt elelr jente.. etter nicket ser du at jeg har termin i mai men jeg finnes.. selvom eg bor på hedmarken, så ekke det langt unna
Heihvordetgår Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Bor i Oslo jeg da, men har jo familie rundt meg, men hender stött og stadig at man suller hjemme:-). Termin i april med förstemann.
2_TETTE Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Hei Jeg bor på Skedsmokorset rett ved Lillestrøm men kommer egentlig fra Oslo øst. Venter nr.2 men førstemann er bare 14 mnd så er liksom to i ett:) Blir nok hektisk. Foreldrene mine bor på Oslo øst så der er jeg ofte. Tar 15 min. å kjøre... Jeg blir nok sykemeldt de siste 10-15 ukene så da blir det mye sulling.
2_TETTE Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Glemte å si jeg er 27 år,gift og har sønn fra før. Denne gangen vet jeg ikke hva det blir.
Mandarinmamma Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Jeg bor på Oslo vest, er 24 år, gift og venter vår første i slutten av mars. Har familie alle andre steder enn i Oslo, en mann som jobber mye, og blir derfor innimellom litt alene og kan føle meg noe ensom... Vil derfor gjerne bli kjent med andre i lignende situasjon! Hva driver dere med dere andre? Jeg er student, men hjemmeværende pga bekkenløsning.
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Jeg flytter til Fjellhamar i februar når jeg starter permisjon, er det nært nok til å telle? ;-) Jeg er 28 år og venter vår første 11.mars. Foreldrene våre er fra andre kanter av landet, men vi har noe slekt og venner på hedmarken. Går ikke hjemme og suller for tiden da, er fremdeles frisk og rask og i jobb.
Enliiitentil? Skrevet 20. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2006 Selvsagt teller det, abelille...bodde der til rett før jul i fjor. Hvor på F. bor du? Legg meg gjerne til msn: [email protected] Så snakkes vi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå