mamseeeen Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hei hei... har et lite spørsmål, håper noen vet! i mitt forrige svanerskap fikk jeg svangerskapsforgiftning å fødselen ble satt igang... på fredag var jeg til jordmor å hun sa jeg kom til å få en ny innkallelse til ultralyd i uke 25... jeg skjønner at det er ekstra oppfølging pga svangerskapsforgiftning, men hvorfor akkurat ultralyd? noen som vet?????? blir jo gøy å få se småen igjen da:)
Skilpadden Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Aner ikke, men du er heldig som får se den lille igjen. Jeg skulle gjerne hatt enda en ul, men jeg er ikke i noen risiko-gruppe, så det blir vel med de jeg har hatt. (Uke 6 pga blødninger og ordinær ul uke 18)
Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 hei! jeg har også fått ny innkallelse til ultralyd. skal nå til onsdag. jeg skal pga misstanke om svangeskapskløe.. jordmor sa jeg måtte pga se om den vokser som den skal. jeg har ikke fått svar på de siste blodprøvene engang, så jeg syns det var rart. skal nok veldig lite til og få en ny ul... tror jordmor har plikt til og gjøre det så ho ikke skal få pes for det hvis det skulle gå galt.. sånn at vi ikke kan bruke det mot henne hvis vi ville gått til sak eller noe sånt ;c)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå