Gå til innhold

Dere, nå må vi utnytte den siste tiden...... ;)

Anbefalte innlegg

Nå er det jo ikke lenge igjen for noen av oss, så vi må jo utnytte den siste tiden så godt vi kan nå....

Vi må få våre respektive til å gjøre "alt" for oss.... fordi nå er vi slitne, har kynnere osv...

Vi må sove alt vi kan, det er jo ikke sikker det blir så mye etterpå

Vi må få medlidehet av de rundt oss for vondter og plager

Vi må spise godis og kose oss, nå er vi tross alt gravide, og ingen ser nå om vi går opp noen kg til.... etterpå ammer vi jo(de som kan) og da "skal" man jo bli tynn ;)

Vi må bimme masse, er jo ikke sannsynlig at vi får så mye tid til det etterpå....

Vi må ligge å glo på dårlige serier på tv hele dagen, det får vi ikke tid til ettrpå....

Hmmm.... det var det jeg kom på nå....

Noen som har fler forslag på hvordan vi utnytter den siste tiden som gravide på best mulig måte????

Fortsetter under...

Hihi ;) syns du har en flott liste jeg!! Åsså så enig som jeg er =)

Kanskje vi burde ta m å få massasje på denna vonde kroppen vår?? Selv om vi kan få det etterpå oxo?? Det er jo så deilig!!!

Jeg syns selv jeg er veldig flink til å utnytte denne siste tiden ihvertfall...=)

Klemmer

Annonse

Ohh yes Supra- massasje ja!!! den må vi få med.......

Også bli kilt på ryggen eller leggene- jeg elsker det......... tror jeg må syte litt til mannen min nå, så han kan kile meg litt ;)

hihihihih, er lov å være litt utspekulert nå, ikke sant????

*ler*

fortalte sambo om denne tråden, så nå sitter han og koser seg i sofaen med pledd og smallville :) mens han spiser min hjemmelagde sjokolademousse(som han forøvrig fant over ristoppene jeg ikke har rukket å putte vekk til jul enda, han tok ett par kvalitetstester på dem også for å være sikker)

tror kanskje han misforsto litt???

*rister på* men men, søt er han nå :)

hahahaha *ler meg ihjel*- han tok oss virkelig på ordet han da!!! jaja, han har jo gått med deg noen mnd nå da så..... vi skal vel kanskje ikke se helt bort fra at de fortjener det de også ;)

Derfor forteller jeg min kjære IKKE om denne tråden her- moooohahahaha

:)

Også må vi ikke glemme å kose oss med magen da! (Selv om det ikke alltid er like lett).

Men snart så savner vi spark, og kanskje skulle ønske vi kunne "putte dem inn igjen"!!!

Også må vi fremheve magene våres, så alle kan se hvor fine mager vi har! Det er ikke lenge til vi prøver å skjule magen bak store klær!! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...