Gå til innhold

April: Jeg er en livsnyter... :)

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg på kjøkkenet, med stearinlys tent, og lanterner i vinduene...Dempet lys og sveler på ovnen... -Den siste porsjonen før jul! Åååå det er så deilig å roe helt ned... Snuppa leker på stua med pappan sin og har det helt topp...

Vi har akkurat hatt en kattevask her i andreetasjen, og ommøblert stua og er godt fornøyd med dagens innsats. Så nå kan jeg med god samvittighet sitte her og Dibbe mens svelene stekes...

Når svelene er ferdige ligger det skiver klare til å bli armeriddere til mann og barn (jeg syns det er helt pyton, så det skal de ha for seg selv..) :)

Har dere prøvd lignende? Kan absolutt anbefales! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7146327-april-jeg-er-en-livsnyter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..har steikt to porsjoner forrige helg som nå ligger i frysen.. :) Så nå tror jeg at jeg har nok... Men skal jo bake litt andre kaker da!! :) Tror jeg skal prøve meg på nordlandslefser i år. Har aldri prøvd det før.

Ellers så må jeg si at jeg smakte på armeridderne, og det var jo knallgodt!!! Husker vi hadde det da vi var mindre og da syntes jeg det var pyton...så har ikke brydd meg med å smake siden...men gjorde det nå, da..og NAM! Skal ha det litt oftere ja!! ;) Perfekt måte å bruke tørt brød på... :)

Og så må jeg bare fortelle om snuppa sine kjevleegenskaper *fnis* Svigermor hadde barnebarna sine med på baking av kakemenn i går... Og kommer løpende inn i stua til oss andre..kom og se!! Kom og se!! Se den ivrige kjevleren!!! OG vi inn, og snuppa kjevler for harde livet i racertempo!!! Ville le meg i hjel... hehe... Armer og bein i takt med kjevlet... hihi... riktig så flink var hun... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...