Gå til innhold

Dere har så mye å glede dere til!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er ikke gravid, men har ei lita tulle på snart 7 mnd.

Å gud som tida flyr, ikke lenge siden jeg var her inne og full av forventinger. Vil bare si at dere har så mye å gleder til! Tida som kommer for dere er bare helt fantastisk!

Men det er likevel ikke lett. De to første ukene etter snuppa kom ut er de tyngste ukene i hele mitt liv! Ikke noe søvn, problemer med amming og barsesltårer. Hadde mest lyst til å stappe henne inn i magen igjen!

Men det går seg til altså og blir bedre og bedre for hver dag. Nå etter 7 måneder lever og ånder jeg for henne. Det kjenens ut som hun alltid har vert der og er absolutt midtpunktet i familien! Det finnes ikke noe bedre enn ditt eget barn som smiler til deg! Jeg er blitt et bedre menneske og livet er mer meningsfylt!

Så gled dere alle sammen! TIden som kommer er verdifull! Og den tiden som gravid er også spesiell. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg savner magen litt:) Og gleder meg til neste gang den kommer!

Og til dere som ikke har barn fra før; bare nyyyyt den siste tiden med frihet!!! :)

Og Lykek til med både siste tid av graviditet, fødsel og morsrollen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det!:) Gleder meg veldig jeg. Og skal prøve å nyte friheten frem til fødselen selv om det ikke er så lett å være veldig aktiv når magen begynner å tynge, og eksamener står for dør. Har imidlertid hatt en supersosial helg nå, og det tror jeg at jeg trengte mitt opp i eksamenslesinga!:) Kos deg videre i tiden fremover som "nybakt" mor!:)

12 uker igjen her forresten!:)

Skrevet

Gleder meg veldig jeg også. Får klump i halsen bare jeg ser en baby nå. Om 1 1/2 måned er det min tur. Men det er litt skrekkblandet fryd. Nyter også friheten fram til fødselen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...