Gå til innhold

Folkens, andre trimester starter 12+1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjekket, sjekket igjen og dobbeltsjekket. Her på BIM starter sndre trimester 12+1 og tredje trimester 28+1.

Hvis noen fortsatt ikke tror meg, så sjekk med Siri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiller en dag fra eller til så inmari mye da?????????????

terminen blir som regel forandret noen dager etter UL uansett... så om man kommer inn 11+1, 12+0, eller 12+1 kan ikke spille store rollen spør du meg...

Skrevet

Er egentlig uuutrolig enig med deg. Men når folk er glade for å komme over i neste trimester og får på ikke alltid like hyggelige måter vite av andre at de tar feil....så er opplysning greit. Som Ariel80 i dag- feilaktig får hun beskjed om at hun tar feil.

Mange tror andre trimester starter først 13+1.

Jeg har egentlig aldri vert opptatt av dette. Men kjenner at jeg blir lei av de som har så stort behov for å sende folk tilbake et trimester og så tar de attpåtil feil...

Skrevet

vet=)

Skrevet

Jeg er klar over dette, men synes likevel det virker veldig rart...

Er du 12+0 står det på BIM, "Du er nå i din 13 uke...." og på Babyverden at du nå er 12 uker på vei, og faren for SA er minsket bla bla... Det tolker jeg som at du har byttet trimester! Jeg skifter på rundt tall uansett om noen (inkludert Siri) sier det er feil. (Sta!!) ;o) Når jeg på tirsdag er 13+0 sier jeg jo at jeg er 13 uker på vei! Makan til komplitisering for 1 ussel liten dag! :o) Hvis noen har så stor glede av å henge seg opp i detaljer at de må kommentere det her inne, så versågod! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...