Gå til innhold

junidamer

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Junidamer, hvordan står det til?

Jeg har det bare bra. Kjenner at den forferdelige trettheten begynner å gi seg. Men i går vasket jeg hele huset (det var leeeeeenge siden sist) og fikk veldig vondt i bekkenet hele kvelden. Hadde håpet å slippe bekkeplagene denne gangen. Men det er bare å innse fakta og begynne å ta det med ro med fysisk aktivitet.

Har vært i kjelleren og funnet fram klær som jeg tidligere har ryddet bort fordi de var for store. Det var godt å få på seg en bukse som ikke strammer så over magen. Føler meg småfeit og gleder meg til magen begynner å vises.

På lørdag skal vi til syden, det skal bli utrolig deilig. Når vi kommer hjem er det 1.søndag i advent og mandag 4. skal jeg på ny UL. Med andre ord mange ting å glede seg til framover.

Håper at alt står bra til med dere.

Hilsen en optimistisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres deilig ut med litt sol og varme, vi regner bort her på vestlandet om dagen. Ha en riktig god tur!!

Dessverre har jeg fått, tror jeg selv ,livmorprolaps el fremfall. Håper å få time hos legen imorgen!! Kan kjenne noe som fyller opp skjeden, det er svært så ubehagelig omtrent som en altfor stor skjeivplassert tampong som sitter der..kan knapt sitte, ubehagelig å gå mer enn ti minutter. Sitter i skrivende stund på treåringen sitt do-sete, oppå kontorstolen, for å avlaste bekkenbunnen. Er litt redd, litt deppa, og litt vondt og,- så alt er ikke bare vel akkurat nå.

Jaja bare alt går som det skal til slutt. Har lest litt rundt på nettet, og det er visst ikke farlig, bare ubehagelig, men finner ingenting om denne tilstanden mens man er gravid, bare etter graviditet. Jeg kommer rsikkert til snart hos legen min, men er det noen som vet noe? tas det imot med takk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...