Gå til innhold

Oktober: Babyen min er så slitsom når han skal spise! Trenger hjelp :( (samme som småtroll)

Anbefalte innlegg

Gutten min er nå 4 uker og de siste to ukene har han begynt å stresse noe utrolig når han spiser, til tider greier han ikke svelge unna på begynnelsen så han slipper men tar puppen igjen når melka ikke spruter ut lenger. Så suger han bra i noen få minutter før han begynner å vræle helt plutselig. Føler han ikke blir mett nok og han bruker laaang tid på å spise hver gang fordi han spiser litt, prøver å rape, sovner i 10-20 min, skal ha mer mat (ingenting annet hjelper, prøvd å gi smokk og kose da) også påan igjen. Føler jeg ikke gjør annet enn å amme! Fra 20-21 tiden på kvelden holder han det gående i flere timer til jeg prøver å legge han rundt 22.30-23.00, de timene før da skal han ha mat heeele tiden og er kjempesulten men virker ikke som at han blir mett i det hele tatt siden han kun spiser godt noen få minutter før han begynner å skrike helt hysterisk. Har prøvd å gi han mme på flaske på kvelden og da spiser han godt. Om natta sover han ca. 5-6 timer av gangen før han våkner og skal ha mat. Er så sliten nå for er alene og får ikke så mye avlastning da, hver kveld har jeg lyst til å bare kutte ut hele amminga for jeg blir så frustrert og fortvila når babyen min bare griner og griner :(

Takk for at du leste, håper på noen gode råd til hvordan jeg kan få det bedre med han

Fortsetter under...

Hei, snuppa mi er to dager yngre enn sønnen din. Har ikke det problemet som du beskriver men kanskje en ammehjelper kan si noe fornuftig??? Jeg gikk til en ammespesialist i Bergen og fikk utrolig god hjelp der, kan hende de kjenner til problemstillingen og har gode råd?? Kan skrive direkte til de på ammehjelpen.no og får kjapt svar!!!

Takk for svar, har sendt mail til de nå så håper på svar i løpet av noen dager. Trenger sårt noen gode råd og tips hvis ikke ender det opp med at jeg kutter ut hele amminga

Hold ut litt til... Jeg gav opp med nummer en etter 4uker, er såååååååååå stolt denne gangen for at jeg faktisk gikk til en ammespesialist som gav meg FANTASTISKE råd og viste og forklarte. Amming bør absolutt ikke være stress, man må få nyte babytiden, med flaske får man "frihet" men får man til ammingen er det lettere enn å koke flasker osv.

LYKKE TIL!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...