Gå til innhold

Hvor er drømmevogna? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ønsker meg en vogn som

- har god og romslig bag

- god demping (vi er myye på tur)

- kan brukes i byen og..

- sittedelen kan snues

- er litt tøff

- adapter for bilsete (ikke et must tror jeg..)

- ikke for lav

-ikke helt sinnsykt stor å ha inn i bilen, vil gjerne ha med

bikkjebur og..og har littt høy bil..

- god handlekurv under

hehe.. det tror jeg var alt.. ser for meg at det blir en simo først og så en lettere sportsvogn etterhvert.. men det hadde vært arti hvis det var en vogn der ute som hadde alt dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia Mistral ville jeg sett på..! Den blir omtrent halvparten så stor som Simo sammenlagt (Simo tar enormt stor plass), er mye lettere, har alt det du har nevnt over, utenom bilseteadapter... Sittedelen kan ikke snus, men håndtaket vippes over, så det blir jo det samme :-)

Skrevet

ja, kanskje jeg skal reise og kikke litt på den.. så litt på nettet nå.. det hjulet foran virker jo veldig lite?hvorfor det tro? kan det låses? og kalesjen ser lissom så stor ut, men så litt bedre ut på kombivogna..

tror jeg må se den "live", men det kunne absolutt vært et alternativ!

Skrevet

teutonia mistral kommer i to utgaver, den ene med små hjul foran som svinger og som kan låses. Tror den forrige innlegger mente å foreslå er mistralen med fire store hjul. Har ikke den vognen, men en annen teutonia. Har kombivogn med mykbag lagt inn i sittedelen. Kalesjen er ikke for stor etter min erfaring, men lun og god. Henger ev et teppe foran åpningen hvis jeg vil skjerme barnet litt mer.

Skrevet

Som den andre over her skriver så finnes det to Mistral-utgaver, Mistral og Mistral S. Mistral S har svingbare fremhjul som kan låses, og hvis dere er mye ute og går i skog og mark ville jeg nok ikke valgt en vogn med såpass små hjul.

Jeg stusser litt over at du skriver DET hjulet foran, lurer på om du kanskje har sett på Spirit S3 i stedet..? Det er en trehjuling og er også super, men finnes desverre ikke med lufthjul, noe jeg ville vurdert om du som sagt går mye i terreng..!

Skrevet

Så bare det ene hjulet på bildene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...