Gå til innhold

ER det noen her fra Hadeland eller Ringerike??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, symptomene har avtatt litt.. Men har ømme pupper i perioder, periodevis kvalm og selvfølgelig skikkelig trøtt og sliten.. Har litt lavt BT, men ellers har jeg ikke noe spesielt problemer.. Kommer ikke inn i mine vanlige bukser, men ser ikke på det som noe problem..

Annonse

Hehe.. Har termin 11 dager etter meg du da;) Buksene mine er så innmari trange, så jeg har gitt de opp.. Her går det mye i joggebukser og ett par mammabukser.. Har enda to bukser av mine egne som passer bra.. Men ellers begynner det å bli trangt altså.. Hehe..

Er mitt første ja ;) Skal til jordmora på torsdag.

Spennende!! Jeg har kun en bukse som passer, så den blir flittig brukt... Jeg skal på ul om to uker og er veldig spent på det. (har mista en gang før, så håper alt er bra nå!!!) Og hvis alt er bra da skal jeg rope det ut til alle kjente og ukjente!!! Gleder meg!!!

Lykke til hos jordmor!!!! Hun er hyggelig :-) var hos henne sist...

Da håper jeg alt går bra nå! Har hørt at hu er veldig grei. Mamma jobber på kontor ikke så langt unna, og har mye kontakt med helsesøster Grete.. (jeg passet faktisk yngstemann hennes da han var 2-3 mnder gammel... ) hehe.. Hvor i bygda bor du da?? Om jeg kan spørre???

Det er så herlig og fortelle det til hele verden. hehehe ;) Har akkurat tatt nye magebilder som jeg skal legge ut.. Så tenkte jeg og ta en tur ned i bokhandelen og skaffe ei navnebok.. hehe

Vi bor oppi bygda vi da ;) Stortrives her oppe..

Det hadde vært moro om vi kom på samme barselgruppe.. Skal dere på svangerskapskurs??? Jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil det jeg... Haff.. Jobber på sykehuset, og har ganske god kjennskap til det meste der egentlig.. Når jeg er på jobb, ser jeg rett ned på føden.. ;)

Så da har du god kjennskap til hvordan føden er på Ringerike sykehus. Har i grunn bare hørt positivt (og det er kanskje like greit ;-)...)

Vi skal på svangerskapskurs, har ikke mye kjennskap til alt dette så må få med det som er :-)

En ivrig far vil og være med på alt :-)

Vet du om noen butikker i nærheten (hønefoss/gran ol) som selger mammaklær? Vet bare om h&m og det er det jo dårlig med her...

Nå skal jeg ut og gå en tur. Er hjemme fra jobb, har hatt en meget dårlig natt (null søvn...) Så kanskje jeg ser deg (thi hi)...

Har god kjennskap til føden på Ringerike.. Hehe.. Har hørt stort sett bare positivt om de som jobber der.. Og jeg kjenner jo en del av de, så det blir spennende og se om noen av de er der under fødselen..

Vi har ikke helt bestemt oss, men siden jeg jobber turnus så blir det så mye tull med kvelder vi ikke kan være med osv.. Samboer er ivrig han også, men jeg er litt mer tilbakeholden siden jeg vet at jeg jobber stort sett kvelden på tirsdag og torsdager. Så jeg skal snakke litt med jordmor om det når jeg skal dit på torsdag morgen..

Det er dårlig utvalg på Gran og i Hønefoss... Jeg har fått tips av dama til søskenbarnet mitt ( som er butikksjef på Mehlum) om at Vero Moda har et mammaklær merke. De selger det på Lineus på Brandbu, og det var fine, og ikke så veldig dyre klær..

Jeg har akkurat satt lasagne på varming.. Tviler på at jeg går ut i sånt drittvær nå som jeg ikke må trene hest (snufs) Men kan jo hende jeg stikker utover og ser etter den boka.. God tur ;)

Takk for tipset!!! Skal ta meg en tur dit om to uker!!! Har vært innom noen mammaklær avd på h&m i Oslo og bare tittet. Gleder meg sånn til å kunne kjøpe mammaklær og få skikkelig mage!!!

Kan du ikke trene hest mer? No spes grunn til det, eller er det et generelt råd til gravide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...