aktivtass Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Jeg er 3 mnd på vei, og har fått stor mage..må ut å handle snart, men er så kvlam at det må skje raskt. Lurer på om noeen vet hvor de selger rimelige mammaklær? Lindex? Kappahl?
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Både Lindex og Kallahl selger mammaklær..Men det er litt forskjell fra butikk til butikk.. Jeg finner mest på H&M, syns de har best utvalg og klærna ser bra ut
keisersnittnr3 Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Har funne på lindex, og på vero moda(eller exit,her eg bur har dei begge butikkene sammen)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Jeg fant fin olabukse på Lindex, syntes ikke olabuksene på H&M var noe fine, var på H&M ved Glas Magasinet i Oslo i august. Fant to ok ensfargede tøybukser i svart og brunt der da. De kan jo ha fått inn noen finere olabukser siden jeg var der. Er i 7 måned nå og har enda ikke brukt gravidgensere eller trøyer. Bruker ofte en hvit eller svart litt lang trøye under slik at foret på buksene som går over magen dekkes, og vanlig genser over, og det funker bra. Har i tillegg kjøpt et par vanlige gensere som er noe større enn hva jeg bruker til vanlig. Kvalmen kan gi seg snart da, vanlig det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå