Gå til innhold

Henger på meg som et slips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min snart to år gamle sønn henger på meg som et slips om dagen. Han er i barnehagen hele uken så har vel ekstra behov for kos i helgene...men hele tiden? Så fort jeg leser avisen eller noe annet kommer han og setter seg i mellom den og meg for å få kos. Jeg kjenner jeg kveles litt. Min mann er bortreis så da faller alt på meg i denne tiden....Frustrerende....

Flere som har VELDIG kosete barn. Koselig - men slitsomt når man ikke får gjort noe annet en hel helg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er ikke kosete, men han klarer ikke å leke alene. Derfor blir det å dra mamma ut av sine gjøremål hele tiden - dagen lang. Verst er det i helgene og de dagene han ikke er i barenhagen. Min sønn drar meg i armen og sutrer når jeg ikke gir oppmerksomhet. Når han sover må jeg dusje, sminke meg, vaske opp, gå i posten osv- i rekordfart.

Prøver å komme meg ut mest mulig da..... sorry ingen gode råd fra meg:)

Skrevet

Jepp har det likedan som dere. Slitsomt men kos til en viss grad. Var på besøk i helgen til en jevngammel og sønnen min henger på meg konstant. Han er litt forsiktig og skeptisk av seg.. Gjør man dumt i løfte opp barnet når han gir utrykk for det eller sette seg ned slik at han setter seg på fanget?? eller burde man la han gråte litt og overse litt for å se om han finner roen selv? Er selv rådvill. Første barnet og han er 17mnd. Gå på do er alene er luksus.

KLEGGEN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...