Gå til innhold

mens termin eller ul termin???

Anbefalte innlegg

Noen som har noe erfaring med hvilken termin som er mest til å stole på, ut i fra siste mens eller den du får på ul. Eg har mens termin 11 desember og ul termin 17 desember. Noen som har fødd før som har noen formening kanskje?? Håper jo at tassen vil komme litt før jul da, så da hadde 11 desember vert ein fin dato, hi hi.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7145923-mens-termin-eller-ul-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mens terminen min ble satt til 27 nov, og u/l terminen til 24..

vannet gikk på torsdag morgen..

tillfeller hvor man kanskje er uenig eller usikker på om u/l kan stemme, så hadde jeg vel heller gått for magefølelsen din!

veit at bekkeblom sin menstermin og u/l termin er veldig forskjellig, men utifra hvordan hun har det tror jeg hennes intuisjoner på at u/l ikke kan stemme, er ganske så riktig!

er du usikker ville jeg stolt på deg selv, men vært åpen for at det kan ta lengre tid.. altså gå for 11 des, men vært forberedt på at det kan være 17 ;)

lykke til!

Med guttungen hadde jeg mens termin 21/8, og ul termin 4/9. Han ble født 2/9.

Jeg tror egentlig mensterminen stemmer best jeg! For barn vokser forskjellig, og noen får jo flyttet terminen langt frem eller tilbake selv om de VET når barnet ble laget! Det er jo litt rart!

Denne gangen er mensterminen 23.12, og UL termin er 24.12.

min mens termin er 10.12 og ul termin er 17.12.. se inne på denne siden:)

http://www.libero.no/Pages/Pregnant/Calculator.aspx?id=7661

så ifølge den beregningen der inne så har jeg bare 21 dager igejnn til termin og da er vel jeg føde klar?? for datoen fo unnfangelse hos meg stemmer det er jeg 100% sikker på.. hehe

min beregning blir seanes slik ut:

Beregnet termindato: 10.12.2006

Barnet ble til: 19.03.2006

Du er i uke: 38

Du er i måned: 9

Antall svangerskapsuker og –dager: 37 uker 0 dager

Antall dager igjen til fødselen: 21

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...