ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Er det omtrent det samme som tripp trapp? Kan de ha den lenge?
MintCondition Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Vi har den, syns den er veldig praktisk Designmessig ikke så fin som Stokke sin TrippTrapp, men bedre å sitte på ser det ut til. Den største fordelen er at du kan regulere den sikkerhetsbøylen ut og inn, så barnet sitter ordentlig og ikke bare slenger rundt! Det er vel forøvrig samme prinsippet som tripptrapp, at stolen skal kunne vokse med barnet, kan vel ha den til de er godt oppi skolealder tror jeg?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Kan man ikke regulere sikkerhetsbøylen på Stokke sin? Blir barnet sittende veldig løst da? Hmmm... Må visst ha en barnestol NÅ har jeg funnet ut:-) hehe
Mathoka Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Vi kjøpte den for ett par uker siden...søstra mi har den til begge barna sine på 1,5 og 4 år, og de har vært veldig fornøyd! Den er enklere å stille på enn Stokke- tripp trapp stoler, for du behøver ikke verktøy for å flytte setene...synes den er veldig fin også jeg da! Kan brukes leeeenge, og kan også brukes som gardintrapp...
Mathoka Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Gutten min er jo bare 5 dager eldre enn jenta di, og jeg må si jeg synes det er sååå deilig med den stolen altså!!!!Anbefaler deg å kjøpe nå...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2006 Hmmm... ja-valgets kval: Stokke eller Kiddo :-) ? Har de Kiddo sin i ulike tresorter/farger?
april 06;) + mai 09* Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 vi får vel ta et slag på å representere Stokke her vi da, kjøpte den for en uke siden, og er veldig fornøyde vi og! ;-D Må jo ærlig innrømme at jeg ikke vet hva Kiddo er, så kanskje er den bedre, men vi er som sagt veldig fornøyd! Synes ikke han sitter løst oppi, sikkert fordi det nå er med en ekstra plate som du setter på stolen mens de er baby. Den gjør det litt trangere oppi, og gjør at de sitter bedre som småttiser. Også er de jo så fine og nostalgiske synes jeg da, innbiller meg at jeg hadde Stokke tripptrapp-stol selv når jeg var liten..
Mathoka Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 Stokke-stolen er mye dyrere (tror jeg da, har ikke sjekket prisen =)), var den som var vanlig før ja... Kiddo finnes i flere farger, iallefall natur, kirsebær, honningbeiset, trehvit...husker ikke om det var flere jeg...kan jo gå på www.mobelringen.no, der finner du den nok...
MintCondition Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Nei, kan ikke regulere bøylen på Stokke De koster ca det samme, 1000-1500,- (vet ikke om bøylen kommer utenom på Kiddo, siden jeg kjøpte den brukt, men på Stokke må du kjøpe bøyle separat til en 300,- elns) Som sagt, syns Stokke TrippTrapp er finere, men Kiddo er mer praktisk! Vi begynte forresten å bruke vår da Gueo var 6 mnd ca. Mating og alt ble utrolig mye lettere, slipper å ligge på kne ved siden av en vippestol eller ha en liten mark på fanget...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2006 Takk for svar =) Tror jeg må på utkikk i morgen den dag =) Blir litt enklere enn å mate henne i vippestolen, ja! Også er det sikkert fint for henne å sitte litt mer ordentlig og se hva det er hun får dyttet inn i munnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå