JGG&J Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Tirsdag 14. November, 6 dager over termin, meldte prinsen sin ankomst! Han er helt perfekt. Hver dag er en drøm:) Vi storkoser oss hele gjengen- storesøstrene,pappan, lillegullet og jeg:)) Fødselen tok to timer, og jeg som skulle ha smertestillende i bøtter og spann- klarte det hele uten noen form for smertelindring, (noe jeg er fryktelig stolt over) Så til dere som gruer dere- når jeg klarer det, klarer dere også!! Alt gikk som smurt, kan nesten ikke vente med å få nestemann;) Ønsker alle dere andre som fortsatt venter lykke til-og gled dere:)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 gratulerer så masse med guten :-)))
Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer med lillegutt! Så bra at dere koser dere alle sammen! Høres jo ut som en drømmefødsel! Du fikk på min termindag, håper det snart er min tur nå, og at min fødsel går like "smurt" som din;)
Maisie Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Rask fødsel da, heldiggrisen. Gratulerer med gutten! Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå