_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #26 Skrevet 19. november 2006 okej, ja jeg har hjelpepleiern jeg da. =) det er da noe, fortsett på skolen du!! det er fint å få med seg litt kunnskaper. men kjipt at du skal miste pengene av den grunn... *hmm* ingen tante rød enda.. heheh *håpe hun ikke kommer heller* klemz
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #27 Skrevet 19. november 2006 Spennende... Ble spådd gravid i feb jeg...da med en gutt...(dette var på denne siden) Skulle jeg bli gravid i feb så kommer baby i okt, samme mnd som gutten min har nå....(bursdag på samme dag som sin morfar=o) )Det var det første pappa sa når han hørte jeg var gravdi "kommer på min fødselsdag" og det gjorde han...14 min før midnatt...Hehehe... Og jente på dinbaby...Men ikke når, hun spurte om jeg var fruktbar siden hun fikk opp det så håper på des nå ja...
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #28 Skrevet 19. november 2006 hvem spådde deg? hehe vi får håpe på desember da.. hehe =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #29 Skrevet 19. november 2006 Hun ene gikk under Anonym Og andre var Twig=o) Er jo litt spent da... Men har sett på kinesisk fødselskart at hvis jeg blir gravid nå så blir det gutt (fra denne siden) Og jente fra babyverden... Vi får nå se...=o)
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #30 Skrevet 19. november 2006 okej.. ikke sååå pålitelig med andre ord..? hehe =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #31 Skrevet 19. november 2006 Hehehe... Nei men det er moro da... Fikk riktig med gutten min da... Du tester etter jobben i morgen ikke sant?? Skal være med venninna mi til lege, er så spent altså... Hehehe at det går ann å være så ivirig på andres vegner...=o)
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #32 Skrevet 19. november 2006 hhehe, sant nok! =) ja jeg skal reise å kjøpe test i morgen.. så da tester jeg vel hjemme sammen med hun som skal være med meg.. litt skummelt å være alene også da man tester.. hehe. hehe, forstår at du er spent. men det er jo moro da andre skal ha barn også! =) så jeg forstår at du er glad. jeg ble nesten hysterisk glad da jeg hørte at venninnene mine var gravide. heeh. =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #33 Skrevet 19. november 2006 Ja, det er jo gøy da... Elsker gravide damer.... Vel synes det er flott å se de magene og sånn... En grunn til at jeg bli jordmor da...hehehe... Jeg håper hun er gravid, for da vil kanskje sambo også at vi skal få en liten en til=o) Og så har jeg en å gå gravid sammen med.... Hadde det ikke sist, hvar mutters alene...Hadde ei tante som født 1,5 mnd før meg da, men bor langt unna... Eller så hadde jeg sikkert mer kontakt med henne=o)
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #34 Skrevet 19. november 2006 hehe sant det... har ingen å gå gravid med meg.. eller hvis jeg er gravid nå da, så blir det fram til ei venninne skal føde, hun har termin 5 februar.. så da får vi litt perm tid sammen da, hvis det skjer nå.. hehe =) får håpe samboern blir litt mer villig hvis hun er gravid.. hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #35 Skrevet 19. november 2006 Huff... Det er kjedelig å gå alene, men nå har du jo en som er det, og har noen å dele med... det hadde ikke jeg...Menmen... Satser på at det hjelper litt ja...*håpehåpe*=o) Er jo også litt spent på åssen knotten min vil reagere også... Han er en smule bortskjemt... Ikke min feil, mamma sin feil... hehehe... Ok da, litt min også...Hehehehe
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #36 Skrevet 19. november 2006 hehe ja det er godt å ha noen man kan dele med.. kan jo hende han syns det blir stas da.. =) *håpe på det*
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #37 Skrevet 19. november 2006 Hva brukte du som argument til å starte å prøve nå?? Når det gjelder samboeren din..=o)
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #38 Skrevet 19. november 2006 *jeg sa at det er jo bra å være ung.. kan jo fort ta lang tid før man får det til... *og at da vi er unge foreldre så er ikke vi så gamle da unga flytter ut... *man har vel også mer energi da man er ung... *vi kan jo faktiskt feste selv om vi har barn også.. for begge foreldra hans lever og bor i nærheten og mine også.. så da er det mulighet for barnevakt der.. hehe. tja, jeg husker ikke helt, men var noe i den duren der tror jeg, hehe. åsså er han veldig glad i unger.. en kamerat av oss ble pappa da han var 21.. å han ELSKER det... så da min samboer er der på besøk så sier han alltid at det ser så morsomt ut med unger.. (altså.. han vet jo at det ikke er BARE moro da.. men ja. hehe.) men nå skal jeg legge meg... skal som sagt på jobb i morgen!! men jeg skriver nok så fort jeg har tatt test.. hvis ikke tanta kommer da. hehe natti!! klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #39 Skrevet 19. november 2006 OK...Hehehe Får sove godt, skal snart legg meg jeg også,,, Natta=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå