♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Tror det kommer til å bli tøft å vente til sambo blir klar.... Har jo så lyst på baby nå jeg=o) Prøver jo nesten alt for at han skal bli "klar" nå...=o) ikke lett... Men vi får se...
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 hei!! hvor gammel er du? =) samme var det for meg og min sambo... jeg ville ha og han ville ikke... men så fikk vi snakka om det... (jeg er 22, han er 23). så han ble da med på å forsøke.. så tar vi det som det kommer. han har innsett det at desto lenger man venter, desto vanskeligere blir det og desto eldre er man da ungen vokser opp... prøv med den.. hehe man kan jo tross alt finne på ting selv om man har baby! =) og det er jo mange gleder...sier dem som har fått.. hehe nå venter jeg på min mens.. skulle fått den i går.. eller ja på morgenen i dag.. ingen tegn.. kanskje det er noe der... hehe *spent*
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Hei! Jeg er 24 og sambo 27.. Vi har en liten gutt far før, så trodde egentlig ikke at det skulle bli SÅÅÅÅ vanskelig da... Spennende, kanskje du skal teste???...Hvor mange pp har du da?
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 okej dere har en fra før ja. hehe =) da er det vel på tide med en til snart.. hehe =) håper han gir etter snart... hmm.. pp hva betyr det? jeg er ganske fersk her så jeg kan ikke alle forkortelser. hehe *dum* lurte på å teste i morra.. hvis ikke frøken rød har kommet...
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2006 PP= Prøve perioder=o) Antall mnd dere har prøvd... Kan se på nyttig info på bli gravid... der står det mye..=o) Håper hun ikke kommer da og at det er en liten frø i magen din...=o)
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 okej, hehe, takk skal du ha! vi har 2 prøve perioder.... å mensen bruker ikke være så sen. hehe. men kan jo hende det er fordi jeg er spent også.. hehe. så vi får nå se hvordan det blir.. er det ikke noe besøk i morgen så blir det å kjøpe en test. hehe.
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2006 Da må du si ifra her da=o) Gått lenge på pilla eller???
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 hehe ja det skal jeg gjøre!! hehe har gått på pilla siden jeg var 16... 6 år da. det er jo lenge.. mange sier at det ikke har noe å si, men ja jeg vet ikke..
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2006 Ja, nei jeg vet ikke så mye selv, men noen sliter veldiug med lange sykluser å slikt da... Man sier at man har størst sjanse å bli gravid rett etter pille slutt eller så er det hippsomhaps...
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 okej. hehe første gang jeg skulle ha mensen så kom den på den dagen den pleide..28 dager. og andre gangen en dag før (27dager), pga at vi hadde sex.. så da framskynda den det vel litt... hadde sex i dag tidlig.. og fortsatt ingen mens. hehe. kanskje det er håp.....
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2006 Hehehehe.. Ja vi håper på et håp=o) Har en vinnenne som også kanskje er gravid da... skal til legen i morgen og teste... Er spent jeg, kanskje sambo gir etter da, Når han ser hvor "lei meg" jeg er da...=o)... Litt utspekulert...Hehehe Skulle ønske du kunne teste nå jeg, er så spent...
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #12 Skrevet 19. november 2006 oj så spennende! men hvorfor skal hun teste hos legen? kan hun ikke ta en apotek test?får håpe hun er gravid!! =) ja kanskje han gir etter da ja..=) får virkelig håpe det! *knis* litt utspekulert må man jo være.... hehe ja har lyst å teste nå jeg også.... men har ingen test.. har ikke kjøpt noen... hehe. hvor gammel er sønnen?
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2006 Nei, for hun hadde time uansett hvis hun skulle være gravid eller ikke så da tester hun seg samtidig...=o) Gutten min er 3 år... Synd at du ikke har test da...=o( Hvor bor du?
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #14 Skrevet 19. november 2006 okej. ja da er det like greit å ta det der da.. =) du har en stor og fin gutt du da. hvordan var det å blir mor da man var 21 år? var det planlagt? ja er kjipt at jeg ikke har test.. men får reise å kjøpe etter jobb i morgen. hehe. slutter halv ett. men kjøper ikke test på apoteket der jeg bor.. et lite sted, så alle vet det før jeg vet det selv omtrent. hehe. jeg bor i eidskog kommune... hvor bor du?
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 19. november 2006 Tungt... Må si dat var tungt ja, for vi fikk en tøff start... Men nå er det mye bedre... Hadde gjort det om igjen...=o) Tror det ville ha vært litt lettere hvis vi var virkelig klare for å bli foreldre... Han var ikke planlagt, så det var litt tøft for sambo da, men var over 3 mnd når jeg fant det.. Trodde jeg bare hadde blitt litt tjukk...hehehe... Så hadde nesten ikke noe valg da... Ikke alltid like kjekt å bo i et tettsted...=o) Bor på skedsmokorset....... Eller skedsmo da..=o)
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #16 Skrevet 19. november 2006 Okej.. ja det hadde nok vært det hvis man var klar men.. oj, tre måneder ja.. hadde du mensen som vanlig da eller? okej, bor ikke så langt unna da med andre ord.. =) nå skal jeg lage taco! nam nam!
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 19. november 2006 Hadde masse blødninger så jeg trodde ikke det var mulig, men ja hadde mensen... Ja, du får kose deg med tacoen din du da... Har akkurat spist medisterpølse med mos og saus..
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #18 Skrevet 19. november 2006 okej.. ja da var det ikke rart du trodde det ikke var mulig.. var godt med litt mat. hehe. faen jeg har hjertebank.. hadde en puls på 88 nå. *ekkelt*
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 19. november 2006 Jøss, det er ekkelt... Går du på skole eller jobber du?
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #20 Skrevet 19. november 2006 ja det er skikkelig ekkelt.. men men jeg jobber. i hjemmesykepleien.. du da?
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 19. november 2006 Jeg går på skolen... igjen..Hehehe.... Skal bli Jordmor når jeg er ferdig....=o) Gleder meg masse.... Kan nesten ikke vente 6 år. Må gå voksen opplæringen så sykepleier og så endelig jordmor... Hehehehe....
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #22 Skrevet 19. november 2006 okej. hehe. åsså må du vel jobbe 1 år etter sykepleier før du kan gå på jordmor studiet også? jeg kom inn på sykepleier i år jeg, men takket nei. veit ikke om jeg vil jobbe i helsevesenet.. men kan jo hende jeg ombestemmer meg igjen.. lykke til i hvertfall.. jeg tok studiekompetanse på kveldstid (voksenopplæring) samtidig som jeg hadde 65% jobb.. aldri mer sier jeg. hehe men jeg klarte det!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 19. november 2006 Hehehe.. Ja må jobbe 1 år i mellom...Hadde håpet slippe det, hadde da blitt fortere ferdig, men sikkert det som er meningen da...Pluss litt erfaring... Håper jeg kommer inn på sykepleien jeg også, men lurer på om jeg ikke gjør det altså... Nav prøver å tvinge meg til å jobbe natta... Passer jo veldig dårlig da... Får ikke sove i mellom... Skikkelige teite dem altså.. Sa nei til det, men det er jo masse steder der jeg kan jobbe kveld da... På strømmen feks og så er det enkelte mat butikker som holder oppe lenge... De sa de kunne tvinge meg å slutte på skolen fordi jeg skal ha meg jobb... men det blir jo vanskeligere da for jeg har jo ikke noe jobb erfaringer i det hele tatt.. Bare lagerarbeid og det gidder jeg ikke en gang til.. Sa nei det kan dere ikke gjøre for nå har jeg en plan i livet som skal gjennomføres.... Nei da skulle dem ta dagpengene min... Dritt folk altså... Sitter jo ikke hjemme så skulle vel tro at det gikk greit da.. menmen... Var det tungt å jobbe i tilleg til studiet???
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #24 Skrevet 19. november 2006 okej, du har ingen annen utdannelse ? hmm, kjipe dem er da.. :/ nja, jeg hadde jo ikke barn å ta hensyn til så jobb og skole gikk greit, men så nesten ikke samboern min da. men vi reiste til thailand i januar, i verste mørketiden. så da var det litt lettere å komme tilbake til skolen igjen. full av energi. men jeg jobber ikke 65% og går på skole på kveldstid en gang til, det er sikkert i hvertfall. hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #25 Skrevet 19. november 2006 Hehehe ok... Nei har ikke utdennelse... Bare 1 år på helse og sosial... Thats it... Så dette trenger jeg... Nei, mister heller pengene enn å slutte på skolen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå