Gå til innhold

herrlighet...det var TVILLINGER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

guri malla...ble sendt til ultralyd bare sånn allikevel å guri meg der var det jo to små hjerter!!!! litt overveldet akkurat nå men sååå morsomt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååååååååååååååååå...jegvet ossen du føler det..jeg var over glad...gratulerer..jeg har fått min drøm i oppfyllelse hvertfall..

jeg har termin 22 mai..du rett etter..så artig..

Skrevet

så koselig!!!! Gratulere!! har du barn fra før? Hadde du misstanke om at det var flere? Hadde du større fundusmål? Spør om dette for at jeg selv har misstanke om to:-)

lykke til:-)

Skrevet

må bare svare deg anonym: jeg VISSTE det var to..og jeg hadde rett såklart..jeg følte det virkelig på meg..var like langt som cutie forige uke som hun er nå..da hadde jeg sånn mål på 12 cm..men nå har jeg fått mage..og kjenner jeg er hard hele veien fra navl til skamben..

Skrevet

så spennende maria, og gratulere med to i magen!!! Hvor langt var du på vei da du hadde mål på 12 cm? Jeg føler meg ikke så kjempe stor sånn i forhold til mål, men magefølelsen min er der alikevel.....tror jeg hadde mål på 15 cm i uke 15, og det er jo ikke så veldig stort når enn har vært gravid før, men har forstått det sånn, at det trenger ikke å ha noe å si:-)

så blir spennede å se på UL

Skrevet

jo takk..jeg er 14+0 nå..

lykke til på ul..

Skrevet

Jeg er nå 14+4. Og har en kjempemage! Men jeg synes det er stas da:)

Jeg var hos JM da jeg var 13+1 og da var SF-målet mitt 13 cm. Jeg var inne til UL da jeg var 8 uker (de ville sjekke fordi jeg tidligere i år hadde en MA). Og der fant de en liten spire med et hjerte. Jeg ble jo kjempeglad for å se hjerte som banka, men jeg har hele tiden hatt en følelse på at det var to. Og drømt mye om at det er det.

Mamma sammenligner størrelsa på magen min med sin egen da hun var høygravid. Heh, hu var veldig lita da a gikk med meg da. Men hun reagerer på at den er så stor, allerede. Jeg er bare 1,57 høy da, så er spent på hvor det skal bli av magen med tiden!!;)

Men poenget mitt er at jeg fortsatt har en følelse på tvillinger. Men det går vel ikke an at det er to når vi så bare èn på UL? Hehe, jeg er liksom ikke overbevisst. :P

Skrevet

Gratulerer! For en spennede overraskelse!

Skrevet

Morro da!

Gratulerer med dobbel lykke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...