findus Skrevet 19. november 2006 #1 Del Skrevet 19. november 2006 ... er det bare meg her som fortsatt har navlen i god behold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Del Skrevet 19. november 2006 nei, min er i god behold.. ser rett inn i den, men den har ikke poppet ut eller vrengt seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 19. november 2006 #3 Del Skrevet 19. november 2006 Min har blitt kjempe liten.. Flata seg ut, men heldigvis ikke poppa ut enda Er i 30 uke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #4 Del Skrevet 19. november 2006 Min poppet ut for lenge siden. Tror jeg må teipe den når julestasen skal på, for kjolen, så sant den passer, er ganske tynn i stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liten mamma Skrevet 19. november 2006 #5 Del Skrevet 19. november 2006 Min er fortsatt like fin. Eller kanskje litt flatere forresten, men den har ikke poppet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Del Skrevet 19. november 2006 min er vanlig, bare litt "flatere" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmam Skrevet 20. november 2006 #7 Del Skrevet 20. november 2006 Min er også vanlig ) Men er flata litt.. men ikke mye Er i 29uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå