Gå til innhold

overtidskontroll..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 5 dager over termin.. skal bestille time for overtidskontroll i morgen. Når er det egentlig vanlig å ha første overtidskontroll? Får man fort time? Tenker på første gang jeg skulle bestille time hos jordmor, da var det over en mnd til de hadde ledig time..! Blir overtidskontroller prioritert i forhold til førstegangskontroll f.eks?? Leste litt om å gå over termin i stad, og da sto det at man må være ekstra nøye med å følge med på bevegelser o.l... Ble litt bekymra jeg, så vil jo ha time fort! Er det "farlig" for barnet å bli inni magen såpass lenge??

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Kan hvertfall svare for sånn som det fungerer her nede i Skien.

jeg har termin lørdag 25 nov. og skal inn på "overtidskontroll" enten fredag 24 eller mandag 27 av andre grunner. Det jordmor sa var vanlig her nede var at dag nr. 14 over termin får man time, det var derfor jeg ikke fikk time den 25- for da prioriterer man de som er på den 14.dagen over..

Vet ikke om det fungerer sånn hos deg.- men hvorfor spør du ikke bare jordmor imorra da?

Lykke til:)

Skrevet

Okei. Tusen takk:) Skal såklart spørre jordmor i morra, bare begynte å tenke litt når jeg leste om "overtid" :) Men godt å vite at jeg i alle fall ikke går mer enn 14 dager over da... holder på å bli sprø av ventetiden allerede! Pluss at jeg bekymrer meg så veldig over om alt er bra med knøttet!

Lykke til til deg også, med den snart kommende fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...