Gjest Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Jenta mi er for liten til badebleiene i butikken og vi begynner på babysvømming i morgen... Hvor får jeg tak i mindre? Dersom det finnes da?
Hidjey Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Er du gal? Du er en dårlig mor som tar henne med på babysvømming hvis ikke bleine i butikken passer! Du burde skamme deg! HOLD DERE HJEMME!!! hehe.. -evt kan du sjekke ut hos de som forhandler klær fra Troll. Vet at det har det på en butikk her, ser ut som ull og plast av noe slag. Og det er sånn som man bruker flere ganger også
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Vi fikk beskjed om at vi ikke trenger badebleie på babysvømminga. Det holder med "brille truse" (er det ikke det det heter?? Hvis du ikke har noe så tror jeg det er vanlig at man får kjøpt av instruktøren på babysvømminga
Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Haha, jeg glemte å scrolle helt ned når jeg leste innlegget ditt og satt her og fyra meg opp og skulle virkelig gi inn den soppen som svarte meg slik, men så var det jo bare deg:) Hehe... Vi murer oss inne fra nå av, det er helt avgjort;) haha.. Alt bra med dere? Og takk for råd!
Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Vi kjøpte på svømminga. Er bare sånn tøygreie, ikke vanntett eller noe. Det er visst svært sjelden barn bæsjer i vann og tisset er så rent... Så helt sikkert har de på svømmesenteret. Kos der på svømming, det er kjempekos!
Tiddelidu Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 De har fine badebukser på Lindex. Rød eller blå med små gule ender på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå