Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Kom til å tenke på noe.. Jeg skal inn på en ekstra ul for å se om babyen vokser normalt.. Noe den mest sannsynelig gjør.. Men jeg har til nå vært på 2 ul, og begge gangene har de sagt at alt så helt fint ut, at babyen så frisk ut=) Sist så sa hun at den var perfekt=) Men er det noen sjans for at de kan finne noe galt nå på denne ul? Begynte nesten å grue meg til denne ul.. Er da mellom uke 25 og 28..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Heia. Vet du, hvis du spør direkte om de kan se noe unormalt hos fosteret, er de pliktige til å svare ærlig!!!!! Ved ultralyden mellom uke 25-28 kan de se endel, men den beste tida er mellom uke 16 og 20. Hvis de har sett noe da, har de notert det, og de kan evt. gå tilbake for å sjekke om du lurer på noe! Jeg er og ofte til UL, og syntes det er bra å kunne følge så nøye med!!! Lykke til!
Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Hei:) Jeg skal på samme ultralyd til onsdag.. gruer meg endel jeg også. men jeg kan ikke gjøre annet enn og håpe alt ser bra ut.. lykke til!!!
Lykkelig! :) Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg skal også på en ekstra ul for å sjekke om babyen vokser som den skal. Terminen min ble flyttet 10 dager. Noe jeg vet at ikke stemmer. Jeg vet når jeg hadde el. Så derfor satte de meg opp på ny ul i uke 28. Tror ikke det er noe å bekymre seg over. Babyen vokser nok som den skal. Det gjør hvertfall magen... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Takker for svar! Men det jeg lurte på var om siden hjerte og alt så bra ut på de to forrige.. Da kan det vel ikke plutselig ha blitt en hjertefeil nå? Eller andre ting som så bra ut, det kan vel ikke bare være noe galt med det nå? Hehe om dere skjønner hva jeg mener..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå