missmam Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Noen som vet om et nettsted hvor de selger stellebord? Bortsett fra finn og qxl !
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Jeg kjøpte et fint sammenleggbart stellebord med tøybadekar på Reflex til 1000 kroner i går. Veldig fornøyd!
Abracadabra Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Jeg kjøpte ikke på nett, men jeg vet de har butikk på nett - www.biteringen.no ! jeg kjøpte stellebord med badekar og hyller under, tror den kostet 8-900 kr. har jo ikke brukt det enda, men synes det så veldig greit ut, god plass og greier! ;-) lykke til!
Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Du kan også bestille fra IKEA. De har en del kjekke løsninger som ikke koster all verden. Be om å få sendt som servicepakke så koster det 190,- i frakt
missmam Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Takker for bra linker! Var noe bra der ja Men er interessert i flere!!! Så dytter denne opp igjen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå