Gå til innhold

Til Elinelinea!

Graciegirl

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg vet ikke om du husker meg. Vi hadde en del kontakt tidligere i sommer og du støttet meg masse da jeg trodde jeg skulle miste for annen gang.

Som du kanskje husker gikk det bra med meg denne gangen og det gjør det fortsatt. Venter en liten gutt i mars.

Har ikke vært mye på BIM i høst, jeg blir litt redd av å lese for mye her inne. Har tenkt masse på deg mange ganger og "lett" litt etter deg innimellom. Nå "fant" jeg deg endelig - og jeg ble så utrolig glad da jeg leste at du er gravid igjen.

Jeg vil bare du skal vite at jeg tenker veldig mye på deg og håper det går bra denne gangen. Du fortjener det så inderlig! Samtidig vil jeg, igjen, si tusen takk for all støtten du gav meg tidligere.

Kanskje du har lyst til å sende oppdateringer innimellom? Det ville være veldig spennende å følge med på hvordan det går med deg. Føler at jeg kjenner deg litt, selv om vi bare har hatt kontakt her inne tidligere. I og med at jeg ikke er her inne så ofte legger jeg ved e-posten min privat: [email protected]

Uansett vil jeg bare ønske deg LYKKE TIL og sender mange varme tanker.

Stor klem fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...