Gå til innhold

Dere med baby på 3-4 mnd:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger babyen på samme rom som dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jenta vår er 4 1/2 mnd og fortsatt på vårt rom. Blir det en stund.

Men vi har et soverom for lite også da;) Men hadde nok uansett ikke lagt henne på eget rom enda jeg da. Sikkert mange meninger om akkurat det du spør om der;)

Skrevet

Min datter er 4 mnd neste uke og ligger på rommet sitt. Hun lå på mitt rom den første måneden etter vi kom hjem fra sykehuset.

Skrevet

Min gutt på 4 mnd ligger i egen seng rett ved siden av min. Vi er ikke ferdig med hans rom enda. Men syns egentlig det er veldig greit, for da er det bare å stikke armen oppi senga når han trenger sutten :)

Skrevet

Jenta vår på snart 4 mnd ble lagt på eget rom da hun var 3 mnd. Det gikk smertefritt

Skrevet

Er det ikke anbefalt å ha barnet på rommet første leveår da. pga krybbedød... Jeg forstå r ikke at man ikke har bebien på samme rom jeg... Vi samsover .. våkner minst mulig ved amming, veldig koselig, og ikke minst er jeg mest mulig var i tilfelle det skulle være noe.. hosting... problemer med å puste osv... faktisk viktig det!! Hadde aldri lagt gullet mitt på eget rom før minst han er ett år....

Sikkert noen som blir sinna nå, men for meg er det helt feil å skille baby og mor etter ni måneder i magen...

Skrevet

ja!!

Skrevet

Gutten vår er 4 mnd og 26 dager, og han har liggi på eget rom de siste to nettene og det har gått utrolig bra!! Han har sovet hele natta, vi ligger på rommet ved siden av (vi må igjennom rommet hans for å komme ut i gangen) med døra oppe, og babycallen vet siden av!!

Skrevet

Jeg er enig med deg! Jeg skjønner ikke at de tør og ønsker å ha barnet på et annet rom. Han hører hjemme ved siden av oss!

Skrevet

ja lillegutt ligger på samme rom som meg. det kommer han til å gjøre til han er langt over året tror jeg. for han har sluttet å puste noen ganger,og ligger med alarm på natta.. føler meg ikke trygg nok til å legge han på eget rom..

Skrevet

Ja, ligger på samme rom. Skal få eget rom når han er et år, men jeg er fast bestemt på at han best bør ligge på rommet vårt inntil da.

Skrevet

Gutten min ligger i egen seng vedsiden av min, Blir så usikker på alt jeg hører om hvor de skal ligge jeg, men han skal få ligge der en stund i allefall. Samsoving er ingen ting for oss to. Han får ikke roen i min seng og jeg har stort sett fått dårligere søvn av det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...