Gå til innhold

Skal vel teste imårra igjen da..... har merkelige mye slim...hver eneste dag...

Anbefalte innlegg

Er på dag 47...ikke bløddd en dråpe blod etter den lille blødningen jeg hadde forrige søndag... ikke testet siden sist jeg testa..får vel teste i mårra tidlig..om den blir negativ så får jeg ringe å bestille meg legetime..

Men kroppen er rar nå ja... Produserer store mengder slim hver eneste dag..men dette er ikke like strekkbart og sterkt som el slimet mitt... det er mer tyntflytende... beklager detaljer. Skikkelig ekkelt..og jeg syns jeg lukter vondt! hehe.. Ellers kjenner jeg ingenting..fått en del kviser i ansiktet...men det kan jo skyldes andre ting..........

Noen andre som skal teste i mårra?

klem

Fortsetter under...

takktakk... Men tror ikke jeg er gravid....merkelig om jeg skulle treffe el..vi hadde sex 2 ganger rundt da jeg hadde elslim bare...hadde el slim ei uke eller noe..så...tror kroppen min sliter...

Litt bedre har jeg d....:)

klem

Så bra å høre at det går litt bedre nå. Leste i en annen tråd at du har tatt av 7 kilo. Det er jo veldig bra! Har du klart det, så klarer du fler også!

Har du vært inne på vektklubb.no? Mannen min brukte den da han skulle ta av litt i fjor. Gikk ned over 20 kilo på 18 mnd.

Ønsker deg lykke til med fortsatt vekttap, og hos lege når du kommer så langt :-)

:) ja..fornøyd med d....og vekten har holdt seg stabil..gikk ned kun ved trening..ingenting ved slanking..liker ikke slanking..hehe...

Sunt kosthold og mosjon er nøkkelen uansett...

takktakk..

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...