Gå til innhold

Noen fra Arna her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der det noen fra Arna her?? Begynner nesten å lure på om jeg er den eneste i Arna som har baby....

Kjeder meg litt om dagene, noen som har noen tips om hva jeg kan finne på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er visst tydeligvis den eneste ja....

Skrevet

Neida, du er ikke alene! Jeg bor også i Arna med mann og tre små:)

Skrevet

Vi flytter til Arna igjen om under en mnd... hvor gammel er babyen din/deres da? Jeg har en gutt som blir ett år i desember..

Skrevet

Jeg har en på 8 år, og en på 5 måneder...

Skrevet

Faren til knerten min er fra Arna, men vi bor på Laksevåg nå.. Vet ikke om det er noe spesielt å finne på med baby i Arna, men det er jo babytreff i byn som du kan gå på, er jo bare en kort togtur unna:o)

Skrevet

Hei, jeg bor også i Arna har en gutt på 5 år og en jente på 3 måneder. Det er ikke så mye å finne på her i arna he he, da må man nok reise litt. Det er forresten småbarnstreff arangert av kirken eller noe sånt, har sett det har hengt lapper om det. Det er det eneste jeg vet om. Jeg vet ikke hva de andre med baby i arna gjør på, ser de ikke jeg heller he he.

Skrevet

Tror jeg har sett en lapp angående det småbarnstreffet arrangert av kirken ja.... Går man på småbarnstreff med babyer?? Eller er det helst for barn som har begynt å leke med andre??

Skrevet

Dersom du går inn på klubbsider så er det annonsert babytreff der. De er mest for mammene da. Er kafebesøk for de som har babyer i nogenlunde samme alder, der man tar bebisene med. Er kjempekoselig synes nå jeg. Veldig greit med andre i samme situasjon der man kan utveklsle råd og erfaringer og stifte nye bekjentskaper. Etter hvert kan jo de små leke sammen også om man klarer holde kontakten lenge nok:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...