Ingen_nick_ledig Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Jeg har begynt å gi min datter grøt, og vi er nå oppe i nesten en full porsjon om kvelden. Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve en ny type grøt etter hvert, men hvordan gjør dere det da?? Har hørt at man bare skal gi smaksprøver av nye ting, for å se hvordan de reagerer. Skal jeg blande litt av den nye typen sammen med den typen jeg har brukt til nå?? Eller skal jeg gi noen skjeer til et annet måltid kanskje, og fortsette med den gamle om kvelden?? Mye en skal lure på ja....
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Det jeg gjorde var å starte med en ny type på formiddagen, og gi den vanlige på kvelden. Da slipper man eventuelle reaksjoner på nattestid også.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Hvor lang tid lot du det gå fra du startet med å gi en type grøt om kvelden til du begynte å gi om formiddagen? Hs sa at jeg måtte vente minst en mnd.. syns det var litt lenge,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå