Gå til innhold

Kan noen hjelpe? Gravid og konsert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har billett til maiden-konsert til uka... denne ble bestilt lenge før jeg ble gravid... er den dagen 15+1... Kan det være skadelig for ungen av en eller annen grunn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge det ikke er ubehagelig for deg synes jeg du kan dra jeg :) så lenge d tar dte rolig seff :D

men jeg sier bare kos deg :D

Skrevet

tror nok ikke det er skadelig. babyen din har jo ikke utviklet hørseø ennda.. og om den skulle kunne høre så ligger den jo i vann så lydene blir jo kraftig dempet. ;)

Skrevet

men pass på at det ikke blir trangt og mye press... Har jo hørd om folk som har fått luften persset utav seg på konsert og besvimt... trampet i hel... men så lenge du ikke oppsøker presset helt fremme med senen så er dere nok trygge:)

Skrevet

Hadde tenkt til å holde meg unna lengst framme der det er mest trangt:) Har ikke lyst til å havne under noen:p takk for svar:D

Skrevet

Hei *magica*!

Tror nok det skal gå veldig greit med konsert for deg ja!! Heldig-gris!!!

Jeg selv måtte rett å slett bare glemme det, så istedet for meg og sambo, så ble det sambo og en kompis som drar på maiden-konsert på tirsdag...*snufs* (er 26+ på vei nå)

Var på konsert da jeg var 22 uker på vei, men måtte melde pass etter en time, for da romsterte å sparket nurket i magen så mye at det rett og slett ble alt for ubehagelig å være der..

Var også på konsert da jeg var 15 uker på vei, men da gikk det helt fint..

Skrevet

Den kan vel ikke høre enda, så dra og kos deg sier nå jeg.

Hils Eddie ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...