Gå til innhold

Bilstol....Hjelp!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så på finn, en butikk i bergen selger det for 3299

Skrevet

Har svart deg i den andre tråden... Normalt koster setet i underkant av 4000 kr :-) Men nå i starten er det stadig vekk kampanjetilbud så du kan gjøre et kupp :-) Her vi bor har det vært på tilbud til 2990,- og det er jo billigere enn seter som HTS Izi Combi, Akta Graco Cosmic, og andre rene småbarnsstoler, dette er jo både baby og småbarnsstol i tillegg til at det har isofix og er bakovervendt! :-) Genialt :-)

Skrevet

Takker for svar. er det noe du kan anbefale, skal til sverige om ikke så lenge og der er jo sånt mye billigere enn i norge...

Skrevet

Nå er jo dette setet såpass nytt at det ikke har vært med i tester i Norge enda, men svenskene ligger såpass mye lenger fremme ang bilsikkerhet, at jeg ikke ville nølt med å kjøpe dette setet. Vurderer det faktisk selv også, da lillemor snart vokser ut av babysetet, så tenkte å ønske oss det til jul... Det er ikke sååå mye billigere i Sverige faktisk, ikke med kampanjene som kjøres i Norge nå, bl.a. biteringen hadde dette setet til 3299,- (?) nå nettopp, da tror jeg ikke du sparer noe... Men sjekk ut www.babyproffsen.se, www.happyland.se f.eks. og se om de muligens har liknende kampanjer gående... :-)

Ellers ville jeg sjekket ut Akta Graco Cosmic, det er også et super sete, som har vært best i test år etter år i Sverige. Du kan spare en del på å handle i Sverige pga kronekursen, særlig om du er heldig og får noe på tilbud. Så lenge du holder deg til kjente merker og kjøper et bakovervendt sete som sitter bra i din bil så mener jeg at det er det absolutt viktigste :-) Da sitter barnet ditt trygt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...