Gå til innhold

12 + 1 var visst ikke 2 trimester likevel, så da er jeg tilbake her igjen!!

Anbefalte innlegg

Litt mye hopping frem og tilbake fra min side nå.Men jeg tok visst feilangående når 2 trimester starter fikk jeg beskjed om "der inne".Men jeg trivst godt her jeg,så kan godt vente en uke til før jeg hopper over igjen til 2 trimester.

Fortsetter under...

Har ikke lest tråden din på 2 tri, men etter lange diskusjoner på bla skravlesiden har vi kommet fram til at 2 tri begynner når du er fullgått 12 uker, dvs 12+1, fordi du da begynner på din uke 13. Det samme gjelder når du skal over i 3 tri, du er da 28+1 og begynner på din 29 uke. Så du er hjertelig velkommen over til oss:)

Jepp. Men det går ut i fra bims regnemåte her inne, å når du skifter over til uke 13 på din side skal du over i 2 tri. de har vist begynt å skifte den når du er x+0 nå då, men før skiftet de ved x+1. derfor skifter vi tri når vi er 12+1/28+1

Annonse

Nei, de skal fortsatt skifte ved +1, jeg vet ikke hvorfor dette blir feil hos noen, men jeg spurte som nevnt om dette på ekspertsvar fordi vi var så uenige og da skrev jordmor Siri at de var +1 som var ukeskiftedagen. Vis din uke skifter side på feil dag så kan du jo evt sende en mail og spørre hvorfor om det blir irriterende nok i lengden ;-) Hos meg skifter den på rett dag, altså +1.

bare pell deg tilbake..du hører til hos oss=)

2 tri begynner 12+1...DET STÅR PÅ "DIN SIDE" I UKE 11 AT: DETTE ER DEN SISTE UKEN I 1 TRIMESTER..

bare kom over du..er tydligvis noen som ikke har skjønt det..

grunnen til at det blir litt missforståelser på dette er at noen kaller første dagen i en ny uke +0 og andre +1... de som kaller første dagen i uken +1 kaller den siste dagen i uken +0....altså oppstår det litt missforståelser...

Men bare flytt inn på 2 tri den dagen du begynner på din uke 13;) enten du kaller den 12+0 eller 12+1;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...