snuqx Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 4 dager siden EL. Håper det klaffer denne gangen. Jeg føler et trykk i underlivet, og jeg har mensmurring. Vet at dette kanskje er tidlig, men kan egget feste seg så tidlig? harlystpåbaby
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Hei! Jeg har også et slikt "trykk" i underlivet. Har hatt det siden forrige elperiode (har el denne helg). Vet egentlig ikke hva det er. Enn om det hadde vært tegn på noe vi gjerne vil at det skal være tegn på (:0)
snuqx Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2006 Ja det hadde vært noe. Håper det. Sender deg masse babystøv:)
Gullblomst Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Hei! Kan fortelle litt om mine erfaringer med dette trykket i livmoren etter EL. Jeg har vært prøver en stund, og de første pp så kjente jeg ingenting ved el og i ukene etterpå før IKM. Jeg viste da ikke hva jeg skulle kjenne etter. Da jeg kom til 4.-5. pp så kjente jeg for første gang dette trykket i livmoren etter EL, og trodde 100 % på at dette var graviditetstegn, siden jeg ikke hadde kjent noe tilsvarende tidligere. Skuffelsen var derfor svært stor da tanta kom som normalt. I ettertid ser jeg at jeg kanskje alltid har kunnet kjenne dette trykket, jeg har bare aldri kjent etter, og derfor aldri "oppdaget" dette. Nå kan jeg kjenne dette hver måned, og vet at det ikke betyr at jeg er gravid, men at jeg har hatt EL. Men lykke til til dere. Det kan godt være at dette er et graviditetstegn for dere
Gjest Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Jeg har kjent dette trykket i 3 av mine 5 pp inkludert denne... betydde ikke noe for meg heller. TR kom som normalt. Men en vet jo aldri da! lykke til
*Troika* Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Har også opplevd dette "trykket", men tanta har kommet som vanlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå