Gå til innhold

Er dere medlem av "Go`Boken"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye bra å få derfra?

Tenkt litt på å melde oss inn, men lurer litt på om vi er litt treige? Burde kanskje ha meldt oss inn mens snuppa var enda mindre for å få mest glede ut av det, elller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er med i Go Boken,syns det er veldig fine pakker derfra :) Og gutten min elsker å leke med både lekene og bøkene han får fra dem :)

Er vel ikke for sent å melde seg inn,får bok pakker som passer til barnets alder :)

Skrevet

Vi meldte oss akkurat inn og gleder oss til den første pakken :)

Skrevet

Jeg meldte meg ut etter 4 pakker jeg. I løpet av de fire klarte de å sende oss 3 (!) album av forskjellige slag og to mye bøker med ansikter i. Synes ikke det var noe fint i det hele tatt!

Blir nok en annen bokklubb senere, snupp er jo så liten så de bøkene og lekene hun trenger har hun i bøtter og spann likevel.. synes det var dyre pakker og aaaaltfor ofte!

Men jeg vet mange er fornøyd assa.. men ikke vi, hehe=)

Skrevet

de ringte meg allerede mens jeg var på sykehuset. synes de var litt hektiske..

men jeg meldte oss inn i boklubbens baby! er fornøyd..

regner med at han blir med i bokklubbens barn senere!

Skrevet

vi er kjempefornøyd. Veldig morsomme leker og bøker tilpasset barnets alder. Litt ofte bøker kanskje men man kan jo avbestille. Gutten min elsker å ta på, trykke, kjenne på bøkene og høre meg lese og bla i de.

Skrevet

Ja, men vi skal melde oss ut igjen. Helt greie pakker, men jeg liker å velge bøker til vesla selv. Ble egentlig med bare på grunn av at den første pakken var gratis.

Skrevet

Var med 2 ganger og fikk 2gratis pakker for hver innmelding altså fikk 4gratis pakker.. med litt leker, mye likt da.. meldt oss ut med engang..

grunnen til at vi var med to ganger var at jeg hadde glemt jeg hadde meldt han inn da jeg fremdeles var gravid (sendte inn alt som man kunne få noe gratis og ikke var forpliktende) gøy å se på alle fine ting før baby blir født.. men Goboken pakken fikk vi ikke før lenge etter baby var født og da hadde jeg meldt baby på engang til..

Skrevet

vi meldte oss inn og var medlem noen mnd. Meldte oss ut igjen forrige mnd, selv om vi var fornøyde med bøkene og bruker de hver dag. Syntes nemlig det ble litt mye med 4 bøker ca i måneden, og jeg glemte hele tiden å avbestille.

Tenkte å kjøpe i vanlig bokhandler heller, men ser nå at jeg ikke finner like kjekke bøker. Så lurer på å melde minsten inn igjen nå, hehe.

Har ikke prøvd noen andre bokklubber vi da, så kan jo være at andre er like bra;-)

Skrevet

Ja, det er akkurat det å huske å avbestille! hehe :-) Det er jeg ikke alltid like flink til...

Men ser ut som de har endel fint, da!

Får tenke litt på det!

Skrevet

Jeg er med i bokklubben baby og barn jeg..

har hørt så mye negativt om go'boken så jeg gadd ikke å bli medlem der..

tror de har ringt meg minst 10 ganger etter Sander ble født 29. mars og jeg har sagt klart fra at jeg ikke vil bli medlem, men tror du de hører på meg grrrrrr..så jeg har bare negativt å si om de siden de aldri tar et nei for et nei...!

Skrevet

Jeg meldte inn datteren min før hun ble født..fikk en gratis pakke... kjempe gøy..men så fikk jeg et medlemsblad i posten der det stod hva som kom i neste pakke... jeg skrev mail til dem at jeg ikke ville ha pakker før datteren min var født (var fremdeles 3 mnd til terminen min) så ba dem vente til da... like etter hun var født fikk vi en pakke i posten... som passet til baby 5-6 mnd tror jeg det var..og hun var da 2 uker eller noe..., vi hadde ikke fått noe blad eller noe der det gikk an å avbestille..så da meldte jeg henne bare ut..

hvordan er bokklubben baby da?

Skrevet

Sander får en pakka 1 gang i mnd som jeg betaler 169,- for det er feks

'badeandboka + mitt første bibliotek, en bokorm i forskjellige farger som lager lyder når du rister på den, min første flipp flapp bok.

Halvmånespilledåse + Min første godnattbok, God natt, lille bamse + smekke.

når jeg melde han inn så fikk vi 365 godnatthistorier bind 1 og 2 + 1 tittel dette fikk vi i velkomstpakke :o)

jeg har fått en liten bok hver mnd som jeg kan sette inn i en liten eske som boka passer inn i..boka er kanskje på 10x10cm eller no..

så jeg er veldig fornøyd med de..

kommer til å være medlem til han er 1 år så kommer jeg til å melde han ut av babyklubben og bare holde meg til barne klubben :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...