Gå til innhold

hva pokker......

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

er denne stikkingen opp i skrittet???? kjennes ut som om noen tar en nål og vrir rundt oppi der jo:( har det masse når jeg går el bøyer meg nå.... har hatt det litt før men nå er det jo som og ha en kaktus oppi der...usj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at hode fester seg? Mener å ha lest at da får man stikkninger..

Skrevet

Ja det tror eg og, tror det er sånn at hode kommer borti nerver å sånn å da blir det litt ubehagelig.....

Skrevet

hmmm... er forbaskede ekkelt... føles som om jeg setter meg ned på en kaktus når jeg sitter.. oxo plutselig så røkker jeg til og må reise meg for da stikker det som fy.... er kjempe vondt...

Skrevet

Du får sjå om det ikkje går over snart, vist ikkje kan du jo ringe føden å bare spørre dei om det er hode eller ikkje. Kan jo vere andre ting som vi bare ikkje veit om....Det høyres ikkje så behagelig ut hvertfall....

Skrevet

jupp.. menm vil liksom ikke mase på de på føden heller hehe..

Skrevet

Jeg har også hatt veldig med sånne stikninger. Men i mitt tilfelle er det ikke noe hode som fester seg..

Modning av livmoren kan det kanskje også være?

Skrevet

er ikke helt sikker på om lille gutt har festet seg jeg.. skal til legen på tirsdag og sjekke det.. så kan jo være modning som du sier..hmmm ekkelt er det ihvertfall hehe

Skrevet

Her har hodet festa seg=) og jeg har til tider følelsen av at jeg har kniver oppi der, det gjør så vondt...... spesielt når hun presser seg skikkelig ned i bekkenet, og rører på hodet.... Gleder meg til å bli ferdig!!

Skrevet

Sånn er det her også! Virker som om hun har fått utdelt nåler som hun leker med...... :-)

Skrevet

Sikkert bare litt voodoo bebisene driver med inni der ;) hihihi :o)

Skrevet

trur det e normalt ja...Har hadd sånn leennnggeeeeeeee....

Skrevet

huff.. ja er sånne voodoo babyer hehe.. huf..

Skrevet

Ligger hodet i nærheten av skambeinet?? Det gjør det hos meg og jormor sa at jeg kunne komme til å kjenne stikkinger fordi barnet rørte ved det området... men vet ikke om det kan være derfor.

Håper det gir seg.

Skrevet

Mener også å ha hørt at det er modning.... hvis det er det samme som popkind hadde her? søk etter stikninger på forum(venstre side her, oppe)

jeg fikk frem flere innlegg om modning når jeg gjorde det iallefall :)

har slike stikninger jeg og, og skal love at ingenting fester seg her! med mindre det er albuen hans eller noe sånn :)

*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...