Gå til innhold

Dere med gutt i magen, hva skal gutten hette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi funnet ut at det er en liten gutt i magen min.. og så nå må vi begynne å tenke på navn.. har ikke tenkt så mye enda.

Jeg er glad at vi har lenge i gjenn så vi får bare tenke videre..

Jeg liker til nå desse navnene

Vebjørn

Sondre

Jørgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vet ikke for sikkert at det er en gutt, men er det det det er, så skal han hete Andreas etter samboers avdøde bror. Har fått tillatelse av svigermor og far

Skrevet

Noah eller Mathias. Vi har ikke bestem oss helt enda.

Skrevet

han skal hete Matheo, eller Lucas.... blir nok det første

Skrevet

Leonard! :D

blir sikkert Leo til vanlig da..

Skrevet

Han skal hete Noel Alexander...har en sønn som heter Leon fra før og Noel er jo Leon baklengs...;))syntes det er litt gøy...))

Skrevet

Tja, har tenkt litte granne. Har kommet opp med noen navn jeg liker, men ikke bestemt noenting enda. Det er jo så lenge til termin, og innen da kanskje jeg har gått lei av navnet, eller det ikke passer når ungen kommer ut. Men noen alternativene er:

Herman

Truls

Jonathan

Eskil

Jacob

Må ha et navn som passer både i Sverige og Norge jeg da, og at det hadde passet i utlandet i tillegg hadde värt kjekt.

Skrevet

det er ikke så lett å finne guttenavn, når vi har en gutt fra før - førstevalget er på en måte brukt opp. dessuten bør jo navnet passe til 1.mann sitt navn, som i vårt tilfelle er Elias.

har ikke tenkt ferdig, men nå står vi og heller mellom Kristian, William og litt Linus....

Skrevet

Det er vel Ludvik som er vår favoritt for tiden, synes det er så søtt, men mye kan jo forandre seg enda: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...