Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine svigerforeldre er JV, og veldig religiøse og engasjert i meningheten deres. De har vel aldri godtatt at vi bare er samboere, men snakker ikke så mye om det. Men jeg føler hele tiden når vi er sammen med de at de ser på oss som litt syndige. Etter at vi ble gravide, så har det blitt et evig mas om å gifte oss. Samboer driver også å snakker om dette nå. (Han er ikke JV)

Selv om jeg har sagt at jeg vil gifte meg, føler jeg ikke at jeg har overskuddet til det nå. Vi har avtalt for lenge siden at vi ikke vil ha en stor seremoni. Meningen er at det kun skal være foreldre og forlovere. Men det føles likevel som et stort stress! Jeg har rett og slett mistet lysten på hele greia.

Jeg har mest lyst til å ordne meg en samboerkontrakt, og heller bare vente med ekteskapet.

Dette gjør meg sykt stresset!

-Stresser jeg meg over bagateller her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er det du føler, så skal det jo taes til etterretning. Men du vil aldri kunne snakke om og planlegge bryllup uten særlig stress.

Forstår godt at du vil vente med det til etter barnet er komt. Regner med at dette er førstefødte, og då har du nok å gruble over og planlegge!

Ta det med ro, og forsikre han og foreldre om at det kommer dager etter dette og.

Skrevet

Hvis du syntes det er stress med bryllup, men alikevel har lyst til å gifte deg, kan dere jo ta det helt enkelt på tingretten. Bestill time, ta med dere forlover på tingretten, enkel og grei seremoni uten styr og mas, også kan dere gå ut og spise en litt god middag etterpå.

Bare et forslag da...

Skrevet

Planen er å ta med foreldre en plass vi kan ha en kirkelig vielse på et kontor. Spise på en resturant etterpå, og så reise hjem neste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...